Noen som har opplevd dette? Smerter i hodet,,,

Tøsa!

Gift med forumet
Her om dagen fikk jeg sånne kraftige støt i hodet.
Helt øverst liksom, kjentes ut som når man setter fingeren nedi og trykker hardt.
Akkurat som støt, var ganske intenst, men varte bare noen få sekunder, etterfulgt av en kvalmefølelse som varte like kort.

Uansett, er veldig stiv i nakken for tiden, kan det være derfor?

Har hatt migrene i mange år, men denne smerten var helt annerledes, ikke så vond, langt ifra, men den var liksom så intens.
 
er det lenge siden du sjekket blodtrykket? det kan nemlig være et tegn til høyt blodtrykk... eller om det var lavt... mener høyt blodtrykk... kanskje du skulle tatt en tur til legen og sjekket det...
 
jeg har det veldig ofte i perioder.. Det er (som regel) en type hodepine og/eller migrene.. 

Gjør psykovondt! :( 
 
jeg tror jeg skjønner hva du mener, og jeg har hatt sånn noen ganger. det kommer like fort som det går over. skikkelig ekkelt igrunnen. aner virkelig ikke hva det kommer av. kan jo ha noe med blodgjennomstrømingen i hodet å gjøre, bare for å gjette villt 
 
Er det ilinger, på en måte? Kjennes ut som det går et "lyn" igjennom?

Jeg har slitt mye med det, og legen min mente det kom av at jeg hadde noen små blodårer som var trange og det gjør at blodet noen ganger sliter med å komme igjennom. 
 


NySpire12 skrev:
er det lenge siden du sjekket blodtrykket? det kan nemlig være et tegn til høyt blodtrykk... eller om det var lavt... mener høyt blodtrykk... kanskje du skulle tatt en tur til legen og sjekket det...


Jeg sjekker blodtrykket mitt ofte, og det er perfekt.
Skal være veldig høyt før man får hodepine av det.
 


FancyPants skrev:
Er det ilinger, på en måte? Kjennes ut som det går et "lyn" igjennom?

Jeg har slitt mye med det, og legen min mente det kom av at jeg hadde noen små blodårer som var trange og det gjør at blodet noen ganger sliter med å komme igjennom. 


Jepp, akkurat som støt.
Jeg er ganske så sikker på at det er dårlig sirkulasjon pga nakkestivhet ja, men lurer litt på om noen har samme greia, og kan bekrefte det på en måte:P
Har også slitt en del med vertigo pga denne nakkestivheten.
 


Løsa skrev:


FancyPants skrev:
Er det ilinger, på en måte? Kjennes ut som det går et "lyn" igjennom?

Jeg har slitt mye med det, og legen min mente det kom av at jeg hadde noen små blodårer som var trange og det gjør at blodet noen ganger sliter med å komme igjennom. 


Jepp, akkurat som støt.
Jeg er ganske så sikker på at det er dårlig sirkulasjon pga nakkestivhet ja, men lurer litt på om noen har samme greia, og kan bekrefte det på en måte:P
Har også slitt en del med vertigo pga denne nakkestivheten.


Jeg også har slitt/sliter med at jeg er fryktelig stiv (avstanden mellom sete/bord i forelesningssalene er heeelt feil for meg), men etter at jeg har fått profesjonell massasje så har ilingene blitt helt borte. Jeg har ikke tenkt på at det kan ha noen sammenheng tidligere, men når du sier det så ser det faktisk sånn ut.
 
Jeg har wiplash skadde og i perioder så får jeg smerter i hodet som om noen stikker en kniv i deler av hode mitt. Spesialisten min sa at det da kom av at jeg gikk med smerter i nakken så lenge at smertene spredte seg at det var en måtte for kroppen å si at nå må du roe deg, få noe tiil å lindre smertenen som kom fra nakken. Samme som at jeg kan føle meg rett og slett full hvis jeg går med smertene for lenge, før den følesen med at jeg føler meg full så har jeg som oftest den stikende smerten

Behøver ikke bety det samme for deg, men kan ha en sammenheng med nakken
 
Hatt flere ganger. Nesten som en iling som kjør kanon vondt. Men det varer bare noen sekunder. Aner dessverre ikke hva det er
 
Back
Topp