Noen som har opplevd det samme?

babylykke25

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Hei. Jeg var på ultralyd 6+4 og der kunne vi se to fostersekker, men bare et foster med hjerte. Legen sa at det var veldig tidlig og den andre kunne gjemme seg. skal se i uke 9 som er straks. Noen som har opplevd det samme og at det har vært to?

Hei. Jeg var på ultralyd 6+4 og der kunne vi se to fostersekker, men bare et foster med hjerte. Legen sa at det var veldig tidlig og den andre kunne gjemme seg. skal se i uke 9 som er straks. Noen som har opplevd det samme og at det har vært to?

Vi opplevde det samme nå for snart en uke siden. Var da 10+0 og vi fikk se 2 fostersekker, men bare et levende foster. Den andre hadde nok stoppet i utviklinga veldig tidlig, da det var ganske vanskelig og skimte noe der inne. Vet ikke om det er samme tilfelle hos dere, det er jo fantastisk om det viser seg og være to som lever, i deres tilfelle. Men, OM det ikke er det så sa hvertfall jordmor at dette skjer oftere enn man tror. Som oftest er man ikke på sjekk før den ordinære ultralyden, og innen da vil en evt andre fostersekk være borte. Og da hadde man aldri vist at det kunne vært en tvilling der.
Uansett lykke til med videre undersøkelser :D

det er vel det som har skjedd med meg og vil jeg tippe. Jeg skal ærlig innrømme at det ikke gjør noe at det bare er en. Da denne graviditeten kom helt ut av det blå.

Back
Topp