Noen som har opplevd det samme?

Mayb31

Elsker forumet
Markus har vert surklete i bronken siden han var ca 2 uker gammel. Trodde i begynnelsen at han hadde blitt forkjølet og at det tok litt tid før det forsvant. Men på onsdag så ville han kveles,slimet satte seg på en måte fast i halsen og han fikk det ikke opp eller ned. Gikk jo bra da,men vi bestemte oss for at vi nå skulle kontakte legen, så på torsdag reiste jeg med han til lege.
Og det jeg fikk vite der sjokkerte meg litt!
Legen sjekket han grundig og sa til meg at han ville henvise Markus til barnelege, da han ikke klarte å se ned i halsen hans og at hjerte rytmen slo for fort. Han sa at det virket som om halsen var tett og at tungen var for stor.
Jeg ble litt overrumplet og spurte ikke så masse.
Vi fikk også med oss allergi medisin som vi skulle prøve da vi har katt. Men legen tvilte på at det var allergi. Har nå gått på denne medisinen siden torsdag og han er ikke bedre...
Markus har alltid kavet veeeldig når han skal spise og vvirket veldig stresset.
Han driver også hele tidenå stikker tungen ut av munnen som om det er for liten plass i munnen til den...

Er utrolig spent nå på hva de sier på sykehuset, om det er noe eller om legen har slått falsk alarm?!?!?!

Noen som har vert borti det samme eller lignende?

Ingen?

Uff så skummelt..Jeg vet ikke,men kan hjelpe og dytte.. Håper dere får noen svar hos barnelegen da.

dytter litt jeg

Desverre så veit eg ikkje noe om dette ,men lykke til[:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp