Noen som har opplevd det samme?

*Sandermamma*

Forumet er livet
Etter fødselen, nedentil. Er helt fin i området der jeg er sydd, stingene har ikke falt ut enda så vidt jeg vet, men føler meg helt normal der nede liksom.

MEN, har vondt i urinrøret/åpningen. Sved lenge når jeg tissa, men det har gitt seg nå. Men det er en sånn ubehagelig følelse der etter jeg har tissa. Akkurat som det svulmer opp på en måte, så gjør det litt vondt, og så gir det seg og jeg føler meg som normal igjen. Har også hele tiden fornemmelsen av at jeg tisser på meg. Og dt kan virke som at jeg faktisk lekker[:(] Fikk kateter flere ganger under fødselen, tenker på om jeg kan ha fått en rift i urinrøret eller noe, siden det er så vondt og ekkelt. Tenkte bestille time hos legen i morra eller få en henvisning til gynekolog. Syns det blir for lenge å vente til seksukerskontrollen den 26, hva mener dere?

Og er det noen som har hatt det på lignende måte? Hadde vært greit å funnet ut hva det var i det minste, siden jeg føler meg back to normal på resten liksom[:D]

Æ va sånn, med A-E.. hadde vondt i flere uke med ho [8D]

Hadde vondt lenge med S og, men gjorde ikke noe med det [8D]
Akkurat som du forklarer.. [:)]

Alt ble bedre [:D]

ORIGINAL: LilleLisska

Æ va sånn, med A-E.. hadde vondt i flere uke med ho [8D]

Hadde vondt lenge med S og, men gjorde ikke noe med det [8D]
Akkurat som du forklarer.. [:)]

Alt ble bedre [:D]

Du fikk ikke beskjed om at du hadde en rift eller revne i urinrøret?
For jeg revnet kun innvendig, så syns det er rart at alt er bra der nede, men ikke der oppe hvor ingenting har skjedd liksom[8D] Men godt å høre at det er flere som har opplevd lignende da[:)]

Jeg hadde og sånnca 3 mnd etter fødselen. Men så hadde jeg ganske stor rift der + kløvd kjønnsleppe.

Ja, hadde det slik du beskriver. Jeg fikk høre at det var såååå vondt å bommelomme, men det synes ikke jeg. Men den første uka så gråt jeg hver gang jeg tissa. Det eneste som hjalp litt var kaldt vann samtidlig som jeg tissa. Hadde to små rift på de indre kjønnsleppene jeg.

Jeg også fikk et lite rift ved urinrøret da Ida ble født, gjorde dritvondt å tisse! Husker det gikk over av seg selv etter en stund.

Back
Topp