noen som har opplevd det samme?

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Jeg har kjent nå to netter på rad at kroppen rister/skjelver. Lurer på hva dette kan komme av? er det noen som har opplevd det samme?[8|] Glemte å nevne det for legen i dag[:@] *dumme meg*

det kan være at det er kroppens måte reagere på,siden du har slitt med angst i det siste.
Husk at når du har angst,så spenner du kroppen og muskelen uten at du egentlig tenker over det........

Klemmer dere begge to jeg!!!!!!!!!

ja, går i samtaletimer.[:)] Skal prøve noe greier nå som går på øyebevegelser. Fikk høre at det kunne gjøre det værre, men at de fleste som hadde vært i gjennom det hadde det funka for. Må ærlig inndrømme at jeg er litt skeptisk.[:-] Får du noe hjelp da?[:)] (håper det) Angst suger sååååå ræv!![:@]

Ja, skal få mer info på mandagen. Var bare det jeg fikk vite.[:-] Men snuppa, du må jo få hjelp. Det er jo så vondt å ha det sånn.[:(] *klemmer*

hoi.. Må si at da er du beintøff.[:D] Jeg må bare si det til noen jeg.[X(] håper det funker etterhvert. Merker det nå at etter at jeg åpnet meg så kom angsten litt mer.[&:] Men det er jo vanlig at det går opp og ned da.[:'(]

huff.. da skjønner jeg at du er skeptisk ja.[&o] Har jo litt angst for angsten også så da blir det jo ikke så lett. Men det SKAL GÅ!![;)]

Back
Topp