Noen som har opplevd det samme og vært gravid?

Bkno3470352

Første møte med forumet
Hei!

Vi har nå prøvd med nummer to og siden det er en stund siden sist husker jeg dessverre lite på hvordan "min" kropp reagerer ved en graviditet. Eneste jeg husker veldig godt var at jeg fikk tidlig ekstremt ømme bryster og murringer.

Håper at spiren sitter men vil gjerne høre noen erfaringer dere selv har hatt rundt de første ukene.

Etter EL hadde jeg i nesten en uke en melkespreng følelse i puppene og murringer. Rett og slett symptomer som er uvante for meg etter EL og tenker at "den satt? Det må den ha gjort!". Men de siste dagene har melkesprengfølelsen forsvunnet og det er kun litt ising som kommer og går. Fortsatt murring. Det er noen dager igjen til IKM og jeg begynner derfor å tvile ettersom noe har endret seg.

Vet at en test er det eneste som kan gi meg svar. Men har noen andre opplevd dette og vært gravide?

Jeg har aldri hatt noen symptomer før jeg har testet. Alt har vært som om mensen kommer.

Eneste jeg kan si er at jeg hadde veldig forskjellige symptomer ved mine to svangerskap. Med første hadde jeg ømme bryst og var svimmel, mens jeg meg nr. 2 hadde ekstreme menssmerter. Var liksom så sikker på at det kom til å føles likt, så tok noen dager ekstra andre gangen før det gikk opp for meg at det var en ny spire på vei :)
Lykke til! :)

Eneste jeg kan si er at jeg hadde veldig forskjellige symptomer ved mine to svangerskap. Med første hadde jeg ømme bryst og var svimmel, mens jeg meg nr. 2 hadde ekstreme menssmerter. Var liksom så sikker på at det kom til å føles likt, så tok noen dager ekstra andre gangen før det gikk opp for meg at det var en ny spire på vei :)
Lykke til! :)
Samme her!

Tusen takk for svar! Man ønsker jo egentlig svar med en gang, sånn helst dagen etter unnfangelse haha!

Får håpe TR holder seg unna :)

Back
Topp