Noen som har opplevd BO/MA

tiriltunge

Glad i forumet
Lurer på om det er noen som har opplevd MA/BO i uke 10! Følte at jeg fikk ikke noen forklaring på noe på TUL! Men etter som jeg har lest så er det slik at det er ikke noe foster der bare tomt ?må ha en utskraping så jeg regner med at det går vel smertefritt siden det neppe er noe rester der ?de kunne ikke se noe på UL! Litt forvirra bare
 
Leit å høre at du går igjennom dette nå ❤️
Jeg var i din situasjon for et par år siden.
På TUL i uke 11+5 fant de bare det som kunne være antydning til plommesekk, ingenting annet.
Det er et egg som befruktes og fester seg, men det utvikles aldri noe foster, evt. at fosteret har blitt reabsorbert av kroppen før det oppdages at noe er galt.
Jeg hadde en utskraping, syns det gikk ganske smertefritt. Hadde litt murringer/lette rier mens jeg lå og ventet på å komme inn på operasjonsstue (fikk mifegyne og cytotec i forkant for at livmorhalsen skulle åpne seg og det ble lettere for gynekologen å komme til. Jeg fikk godt med smertestillende og klare meg med 1g Paracet og 20mg Voltaren en gang etter inngrepet. For meg så var det psykiske verre enn det fysiske, men er jo veldig individuelt.

Legger ved en link til en tråd jeg startet når jeg opplevde dette, hvor du kan lese litt om min og andres opplevelser rundt BO.

https://forum.babyverden.no/threads/tar-steget-inn-til-dere.1945253/


Sender deg en god digital klem ❤️
 
Tusen tusen takk❤️Så utrolig snilt av deg! Stor klem tilbake ❤️
 
Back
Topp