Noen som har opplevd at magefølelsen tar feil ang. kjønn?

Tulippa

Første møte med forumet
Jeg er nysgjerrig på om dere som har født tidligere hadde en magefølelse for kjønnet på babyen i magen og om denne magefølelsen var riktig.

Jeg har en veldig sterk magefølelse for at det er gutt i magen min, og ser det som veldig lite sannsynlig at det befinner seg en jente der. Jeg vet ikke hvorfor, det er bare sånn - og jeg stoler blindt på magefølelsen.

Jeg hadde det sånn. Fikk det ikke helt til å stemme når de sa at det var ei jente inni der. Men ettersom tiden har gått føles det mer som ei jente. Men det er kanskje bare fordi jeg vet at det er det [:D]

Jeg har to gutter og begge gangene var jeg nesten 100% sikker på at det var gutter.
Når folk sa jeg hadde jentemage så ble det liksom helt feil i mine ører.
Har atter en gang sterk magefølelse på at huleboeren i magen min er en liten prins... Så får vel se en gang i sept/okt om det stemmer denne gang også :D

Da jeg tok 3D spurte legen hva magefølelsen min var..jeg sa jente, men at jeg trodde det var gutt i og med at jeg har en fra før av, og at dersom en jente skulle vise seg å være på innsiden så ville det være for godt til å være sant. (Alltid drømt om en av hver). Men magefølelsen....helt klart jente! Sambo ble spurt og han sa gutt!
"Vel...må høre på mor.....hun har rett!" sa han..hehe!!

Så vi får se!

Med førstemann så trodde jeg det skulle bli gutt...og gutt ble det!
Viste ikke noe på ul da!

Back
Topp