Noen som har opplevd at det snur...?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Ifølge WonderWeeks-appen er det igjen 8 dager av periode 5. Jeg teller ned og håper inderlig at noe skjer om en ukes tid, hvis ikke så blir jeg gaaaal.... Null tålmodighet til å drive for seg selv, sover lite og svært dårlig på dagtid, illsint om kvelden...

Noen med positive opplevelser? :)
 
Synes ikke den perioden varte så lenge her egentlig, men var slitsomt når hun ikke kunne ligge et sekund for seg selv..
 
Ifølge WonderWeeks-appen er det igjen 8 dager av periode 5. Jeg teller ned og håper inderlig at noe skjer om en ukes tid, hvis ikke så blir jeg gaaaal.... Null tålmodighet til å drive for seg selv, sover lite og svært dårlig på dagtid, illsint om kvelden...

Noen med positive opplevelser? :)

Hos oss snudde det i dag!! Han kunne endelig ligge for seg selv på gulvet og er i bedre humør etter kl 17 :)
 
Hos oss snudde det i dag!! Han kunne endelig ligge for seg selv på gulvet og er i bedre humør etter kl 17 :)
Hvor gammel er han nå? :) Her er det utfordrende dager og ekstra slitsomt når samboeren sier "Jaja, vi er jo ikke i like godt humør bestandig vi heller....":p
 
1-2-3 og 4 var myye verre enn 5!
Hun er mye mer fornøyd nå, blir lettere og lettere å legge. Har 3 dager igjen. Ble 6 mnd den 23.
Nå først har jeg begynt å kose meg.. Foruten de 4 første ukene da!
 
Her la vi veldig godt merke til når det snudde. Han ble lettere å legge, og kunne holde på mer på egenhånd.
 
Back
Topp