noen som har opplevd (ang ul)

lillemæj

Glad i forumet
var på ultralyd i uke 18, å da trodde hun at det var en gutt..
men sa var jeg på en ny ul idag, å han kunne ikke se noen tegn til at det skulle være en gutt, han sa at han så kjønnslepper..
noen som har fått vite gutt først, så jente? hva var det som kom ut? [:)]

Jeg har aldri opplevd det, men hørt MANGE historier om at jenter blir tatt for å være gutter fordi navlestrengen kan legge seg i mellom bena på di... (teit forklart men)

hmm, da er det vel bare vente og se da[:)]

ORIGINAL: talata

Jeg har aldri opplevd det, men hørt MANGE historier om at jenter blir tatt for å være gutter fordi navlestrengen kan legge seg i mellom bena på di... (teit forklart men)

Samme har jeg hørt, og ul jm som jeg hadde sa det skjedde at de tok feil pga navlestrengen

ORIGINAL: *cookiemonster*

Samme har jeg hørt, og ul jm som jeg hadde sa det skjedde at de tok feil pga navlestrengen

Jeg trodde det var steinene de så etter hos guttene jeg og ikke selve utsyret...

ORIGINAL: toBarn

Jeg trodde det var steinene de så etter hos guttene jeg og ikke selve utsyret...

kanskje det, men på han gutten jeg har fra før så så man tisselurn, så den jeg også når hun viste meg[:)]

ORIGINAL: toBarn

Det da hvertfall min ul jm. Så hun kikket om det hun så mellom bena pulserte, for pulserer den er det navlestrengen

hvis jeg hadde fått vite at det var en gutt også ender det opp med at ei jente kommer ut hadde jeg blitt litt små sint. (ikke feil ment) men å få vite at det er en gutt, du finner navn, klær +++++
også blir det helt feil liksom.

jeg fikk høre først at jeg skulle få jente, men det gikk heldigvis 10min inne i UL at det var en gutt... [:D]

Jeg fikk høre omvendt. På ordinær fikk jeg høre jente,så gutt i uke 32 og så jente igjen i uke 34,men da viste legen at det absolutt ikke var noe gutt,fikk se kjønslepper og hele pakka[;)]

jaja, det blir iallefall enten jente eller gutt[8D]

Bobla fikk først vite at det var gutt,så jente,så jente igjen,så til slutt gutt[&:] og ut kom en gutt[:D]

ORIGINAL: lillemæj

jaja, det blir iallefall enten jente eller gutt[8D]

ja hvis det kommer noe annet blir jeg redd[8D]

jeg fikk beskjed om at det overhode ikke var noen tvil da jeg var på ul hehe... for han skræva så til de grader at selv legen måtte flire... [:D]

en kompis av meg fikk vite at kona ventet en jente....
så de kjøpte inn alt i rosa, dekorerte barnerommet med rosa og jente ting.
han tattoverte til og med det navnet de skulle velge på over armen.
de var på mange ul og alle sa jente...
og fødslen kom og ut kom en gutt[:D]

For å si det sånn: Navnet mamma hadde klart til meg var jonas, helt til andre ultralyd.
Hun fikk først beskjed om at det var en gutt, UTEN at de spurte om hun ville vite. Neste ul sa de at det var en jente, igjenn uten å spørre først.

er såå nyskjerrig nå.. hva hadde dere trodd mest på ? at det var en gutt, eller at det var en jente?

Ja.. eler det var veldig tidlig da..

Var på en privat ul i uke 13 og noen dager, da sa han mannen at det var en gutt!

Men neste ul sa ul damen at det var ei jente, og på 3D sa de jente, da sa det faktisk SIKKER 100% jente!  Så da satser jeg på det[:)]

Jeg har ikke opplevd det

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: ~Rosa~

ORIGINAL: *GuroMoren*

hvis jeg hadde fått vite at det var en gutt også ender det opp med at ei jente kommer ut hadde jeg blitt litt små sint. (ikke feil ment) men å få vite at det er en gutt, du finner navn, klær +++++
også blir det helt feil liksom.

jeg fikk høre først at jeg skulle få jente, men det gikk heldigvis 10min inne i UL at det var en gutt... [:D]

Jeg hadde aldri kunne bli sinna [:)] Jeg gikk igjennom over 10 ul (husker ikke hvor mange) og fikk vite 4 ganger at jeg villeå jente... alikevel om jeg hadde kjøpt alt til jente og t-o-m- navnesmokker med Adelina på, så hadde jeg bare ledd om det hadde kommet gutt. Jeg hadde storkost meg!
Men jeg stoler heller ikke 100 prosent på ul, sett at jeg kjenner folk som har fått vite feil..

Helt enig, hadde aldri i verden klart å bli sint [:)]
Men så tror jeg ikke at jeg heller kommer til å løpe å kjøpe blått eller rosa etter UL, for som du sier, man kan ikke vite 100% sikkert [:D]

nei, heller ikke blitt sint, kanskje litt sjokkert siden man var forberedt til et spesielt kjønn[;)]
men er jo det samme hva det blir, blir jo like glad uansett.

jeg gidder ikke kjøpe noe som helst.. har iallefall nok gutteklær etter forige mann[:)]

Jeg var på 2 ultralyder, men de ville ikke fortelle meg hva det var på noen av de [>:]

Back
Topp