Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
Jeg har aldri opplevd det, men hørt MANGE historier om at jenter blir tatt for å være gutter fordi navlestrengen kan legge seg i mellom bena på di... (teit forklart men)
ORIGINAL: *cookiemonster*
Jeg har aldri opplevd det, men hørt MANGE historier om at jenter blir tatt for å være gutter fordi navlestrengen kan legge seg i mellom bena på di... (teit forklart men)
Samme har jeg hørt, og ul jm som jeg hadde sa det skjedde at de tok feil pga navlestrengen
ORIGINAL: toBarn
Samme har jeg hørt, og ul jm som jeg hadde sa det skjedde at de tok feil pga navlestrengen
Jeg trodde det var steinene de så etter hos guttene jeg og ikke selve utsyret...
ORIGINAL: toBarn
Jeg trodde det var steinene de så etter hos guttene jeg og ikke selve utsyret...
ORIGINAL: AnineT
ORIGINAL: ~Rosa~
ORIGINAL: *GuroMoren*
hvis jeg hadde fått vite at det var en gutt også ender det opp med at ei jente kommer ut hadde jeg blitt litt små sint. (ikke feil ment) men å få vite at det er en gutt, du finner navn, klær +++++
også blir det helt feil liksom.
jeg fikk høre først at jeg skulle få jente, men det gikk heldigvis 10min inne i UL at det var en gutt... [:D]
Jeg hadde aldri kunne bli sinna [:)] Jeg gikk igjennom over 10 ul (husker ikke hvor mange) og fikk vite 4 ganger at jeg villeå jente... alikevel om jeg hadde kjøpt alt til jente og t-o-m- navnesmokker med Adelina på, så hadde jeg bare ledd om det hadde kommet gutt. Jeg hadde storkost meg!
Men jeg stoler heller ikke 100 prosent på ul, sett at jeg kjenner folk som har fått vite feil..
Helt enig, hadde aldri i verden klart å bli sint [:)]
Men så tror jeg ikke at jeg heller kommer til å løpe å kjøpe blått eller rosa etter UL, for som du sier, man kan ikke vite 100% sikkert [:D]