Noen som har opplevd å få telefonen sperret

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Har de lov til å sperre en telefon for både inn og utgående trafikk, når en faktura er 11 dager forseint betalt?

nussnøff skrev:
Har de lov til å sperre en telefon for både inn og utgående trafikk, når en faktura er 11 dager forseint betalt?

nei, det høres meget merkelig ut spør du meg...en hvilket abonnoment har du? for det har skjedd emg før også, husker ikke antalldager, mend et var ikke super lenge..jeg har one call

Vet ikke om det er lov eller ikke, men vi fikk begge telefonene sperra samtidig pga for seint betalt regning. Men det hadde gått mer enn 11 dager hos oss, det er jeg 100% sikker på. Ring teleoperatøren din og hør :-) 

Jeg har Telenor, det er jo gått så kort tid at jeg har jo ikke mottatt en purring på den engang...... og syns det er veldig rart at de sperrer den for innkommende samtaler også. Jeg sendte en mail til de, men de kunne ikke svare meg siden jeg ikke var juridisk eier. Ringe får jeg jo ikke gjot, og sambo har ikke mulighet til å sitte i telefonene på jobben....

nussnøff skrev:
Jeg har Telenor, det er jo gått så kort tid at jeg har jo ikke mottatt en purring på den engang...... og syns det er veldig rart at de sperrer den for innkommende samtaler også. Jeg sendte en mail til de, men de kunne ikke svare meg siden jeg ikke var juridisk eier. Ringe får jeg jo ikke gjot, og sambo har ikke mulighet til å sitte i telefonene på jobben....

på meg var det to avtalegiroer som ikke hadde gått gjennom hos Telenor før de sperret. De åpnet det igjen samme dagen. Og de sperret bare for utgående.
Så for meg høres det rart ut.

Du skal kunne ta imot sms,telefoner, ringe nødnummer ol.og du skal kunne ringe kundeservice ALLTID, selvom om abonnementet ditt er sperra. Ring kunderservice, eller evt send en mail du da, og skriv samboerens navn.. .:)

Det har jeg opplevd, ja. TO ganger, for jeg er ikke så flink til å huske å betale i tide. Første gangen tok det Lavangen tid før tlf ble åpnet igjen, andre gangen ble den åpnet rett etter at jeg hadde betalt :)

Back
Topp