Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har også to kikkhull på kneet etter meniskoperasjon..
Gikk vel 3-4 dager på krykker. Skulle belaste foten til den var på grensa til og gjøre vondt fra dag 2..
Dag 10 kunne jeg sette hele foten ned i gulvet, og var sykemeldt i 3 uker.
Er faktisk helt bra nå. Var det vel 3 uker etter operasjon [:)]
Hadde min ellevte operasjon i november i fjor, da meniskoperasjon, jeg sliter fremdeles med knéet. Det har nok sammenheng med at jeg i tillegg fikk diagnosen kronisk instabilt kne. Operert for avrevet fremre korsbånd i samme kne for mange år siden, men det har altså blitt mer ustabilt igjen med årene. [&o] Har man ikke noe tilleggsplager i knéet så er man snart tilbake til normalen etter en meniskoperasjon. Selv fikk jeg beskjed om å holde meg i ro i 6 uker etter operasjonen, altså ikke drive hard fysisk aktivitet.
Jeg opererte menisk først, men siden jeg hadde ødelagt korsbånd også så måtte jeg operere det også. Derfor ble jeg jo ikke bra på mange, mange, maaange måneder med opptrening. Tok vel over et halvt år før jeg følte jeg kunne "stole" på kneet igjen, men det var jo som sagt på grunn av korsbåndet, og ikke menisken.