Pin-up
Forumet er livet
Jeg har fått problemer med galle. Ut av det blå fikk jeg plutselig anfall for to uker siden, og har hatt to til etterpå. Forferdelig vondt og skremmende. Jeg fikk svar på blodprøven i forgårs og leververdiene var ikke bra. Da jeg venter på å få komme til på ultralyd vet jeg ikke om det er snakk om store eller mange gallesteiner, men tilstanden er definitivt ikke bra og legen ymtet om operasjon over telefonen. Kjenner det sliter på psyken å bekymre meg over når neste anfall kommer, jeg er redd for at det slår til mens jeg kjører bil, er alene med ungene eller på jobb. Blir helt slått ut og klarer ikke å stå oppreist. Voltaren hjelper på smertene, men det sitter jo i en stund og jeg blir kvalm etterpå.
Er det noen her som har måttet operere ut galleblæren? Hvordan har det vært i ettertid og hvordan var forløpet i forkant av operasjonen? Hadde satt pris på å få høre andres erfaringer, enten her eller via pm.
Er det noen her som har måttet operere ut galleblæren? Hvordan har det vært i ettertid og hvordan var forløpet i forkant av operasjonen? Hadde satt pris på å få høre andres erfaringer, enten her eller via pm.