Noen som har noen tanket om det er gutt eller jente?

Tror veldig på gutt av to grunner...
Ikke sånn kvalm denne gang som med mine to først som er jenter. Lå på do til uke 16...
Kvalm nå også men ikke så ekstremt men kaster opp om jeg sitter baki sykebilen og resgerer veldig på lukter...

Også den andre... ifølge babyverdens terminkalkulator begynte hjertet å slå 18 januar... Den dagen døde min morfar. Derfor har jeg veldig følelse av gutt.

Men når det skal sies, så ble lillesøster i huset kalt lillebror fra uke 12 til ul i uke 19 :) :)

Så herlig da om det hadde blitt gutt. Og så spessielt at hjerte begynte å slå den dagen ❤

Hehe, er det jeg tenker her og at det er godt mulig at babyen som jeg kaller for han kanskje er ei hu, men vi får se :)
 
Hadde først såååå sterk jentefølelse. Kikket kun på jenteklær. Ble så flau over det og begynte å (tvinge meg å)tenke på gutt, kjøpte garn i mer typisk guttefarge:D nå ble det helt krøll i hodet: sier han når jeg snakker om han/henne, har til og med (nesten) valgt navnet, men kikker kun på jentetøy:D:D

P.s.ønsker like mye begge kjønn
P.p.s. hadde rett med begge første. Gutt, jente
 
Hadde først såååå sterk jentefølelse. Kikket kun på jenteklær. Ble så flau over det og begynte å (tvinge meg å)tenke på gutt, kjøpte garn i mer typisk guttefarge:D nå ble det helt krøll i hodet: sier han når jeg snakker om han/henne, har til og med (nesten) valgt navnet, men kikker kun på jentetøy:D:D

P.s.ønsker like mye begge kjønn
P.p.s. hadde rett med begge første. Gutt, jente

Hehe, ja det blir fort litt krøll da ;) Skulle også ønske jeg hadde en skikkelig sterk følelse på det ene eller det andre, men det har jeg ikke. Bare det at jeg tenker på babyen som en han :)

Så kjekt at det har stemt på de andre, kanskje det stemmer denne gangen også ;)
 
Jeg aner ikke. Har ikke noen følelse av hva det er eller i allefall ikke noen vedvarende følelse. Så vi får se!
 
Jeg aner ikke. Har ikke noen følelse av hva det er eller i allefall ikke noen vedvarende følelse. Så vi får se!

Følte det helt likt sist, eneste som var var at jeg drømte at jeg holdt ei lita jente, men ingenting før eller etter som gjorde at jeg trodde det skulle bli det eller ikke :)
 
Følte det helt likt sist, eneste som var var at jeg drømte at jeg holdt ei lita jente, men ingenting før eller etter som gjorde at jeg trodde det skulle bli det eller ikke :)
Jeg drømte helt i starten at vi fikk en jente, så kanskje. Samtidig er det omtrent bare produsert gutter på mannen sin side så statistisk sett er det vel større sjanse for gutt.
 
Jeg tror jeg får en gutt. Har drømt at det er en gutt mange ganger.
Samboeren min har ei jente fra før, og broren min har bare jenter..
Blir spennende å se på UL, synes ukene frem til den går så utrolig saaaakte!
 
Jeg tror jeg får en gutt. Har drømt at det er en gutt mange ganger.
Samboeren min har ei jente fra før, og broren min har bare jenter..
Blir spennende å se på UL, synes ukene frem til den går så utrolig saaaakte!

Så kjekt, blir spennende å se, bare så synd tida går så seint nå. Men, plutselig er vi der ;)
 
Hadde guttefølelse , og det er en gutt:Heartblue Fikk svar på Nipt igår og fikk vite kjønnet da også!
 
Har litt annerledes følelse denne gangen, så mulig det blir gutt. Mitt værste mareritt er tvillinger :nailbiting: jeg vil ikke ha mer enn 2 barn, å etter jenta mi hadde langvarig kolikk orker jeg ikke tanken på om jeg skulle fått tvillinger med samme problem:dead:
 
Har litt annerledes følelse denne gangen, så mulig det blir gutt. Mitt værste mareritt er tvillinger :nailbiting: jeg vil ikke ha mer enn 2 barn, å etter jenta mi hadde langvarig kolikk orker jeg ikke tanken på om jeg skulle fått tvillinger med samme problem:dead:
Kanskje det blir gutt da :) Hehe, jeg har faktisk litt lyst på tvillinger, hadde det sist også, men jeg tror ikke jeg kommer til å være så heldig :) Hehe, satser på at det ligger en baby inni der og ikke flere så du slipper å ende med to babyer på samme tid :) Hvis du skulle være så "uheldig" å få tvillinger håper jeg de er verdens snilleste (rolige) så du får noen fine uker og måneder og kan nyte babytiden :)
 
Så gøy! Fint å få svar også. :)
En lettelse å få svar at alt er i orden og morsomt med gutt denne gangeno_O Har 2 jenter fra før og svangerskapet har vært helt annerledes derfor tror jeg fikk følelsen på at det var gutt ganske tidligxsmile5
 
Back
Topp