noen som har noen spesielle matlyster?

LeneM86

Blir kjent med forumet
har hørt om de som er lystne på gråstein og murpuss, sært men tydeligvis mulig.
her går det i bacon, vannmelon og sjokomelk (på liten boks med sugerør, tydeligvis ikke det samme med den store fant jeg ut)

hva er lystene deres?

Har ingen sånne veeldige... ...enn så lenge :P
Hadde ingen rare lyster eller cravings sist heller, så blir spennende å se. Jeg vet om ei som gikk og slikka på bilpanser!

ikke noe spesielt som jeg bare MÅ ha eller noe slikt, ENDA hvertfall.. fikk ikke noe sist heller da( foruten at jeg ikke helt klarte legge bort røyken sist!!)

Det rareste til meg er vel ting jeg IKKE har lyst på..jeg er egentlig sjokoman men under graviditeten har jeg ikke hatt lyst på sjokolade, har bare lyst på alt som er salt! 

Melkeplett skrev:
Det rareste til meg er vel ting jeg IKKE har lyst på..jeg er egentlig sjokoman men under graviditeten har jeg ikke hatt lyst på sjokolade, har bare lyst på alt som er salt! 

Det er vel "gutte-kjerringrådet" det... saltsuget :)

Jeg er også med på den å ikke ha lyst på visse ting. Kaffe smaker ikke godt lengre, har absolutt ikke lyst på salte ting (til vanlig kan jeg spise en hel pose potetgull alene), men hungrer mer etter frukt. Men ikke sånn at jeg MÅÅ ha noe da.

Fruktgodteri... Godt og blanda :D

Kunne godt spist pølse, pommes frites og cola til de fleste måltider ja. Og drikker oboy minst tre ganger per dag.

Tror ikke egentlig jeg har det.. MEN, når jeg plukker smågodt for tiden så velger jeg mest av det sure og salte snopet, selv om jeg vanligvis pleier å velge det søte :p

Også har jeg kjøpt krokanis to ganger etter at jeg ble gravid -og det er jeg heller egentlig ikke så glad i :p

Egentlig ikke noe særlig bortsett fra sorte oliven.
Sist gang MÅTTE jeg har sure og syrlige ting, denne gangen har jeg mer lyst på salte ting (potetgull, lakris osv...)

Nei, men liker ikkje kaffe plutselig:P å plutselig er det noe eg bare MÅ ha! hehe sånn som solo is som egentlig ikkje har vært det store før :P og vil heller surt enn søtt! og det pleie vær omvendt...:)

Jeg har ikke noe soessielt jeg bare MÅ ha, men får veldig lyst på pizza ca hver kveld:p Men en venninne av mamma ble helt avhengig av lukten av nylagt assfalt, så hun ringte veivesenet hver morgen for å spørre hvor de skulle legge slik at hun kunne dra dit å kjenne lukta:p hun fikk blomster av veivesnet da ungen kom :p

Ha ha, så morsomt! 
Også moro å høre alt det dere MÅ ha eller ikke vil ha!

Må ha vann og lovehearts helst jordbær eller bringebær viss jeg skal velge noe godt Sjokolade og brus som jeg elsker til vanlig er så nei Drakk brus på lørdag og på søndag så hadde jeg veldig vondt ihodet skulle nesten tro at jeg hadde hvert på fylla Så ja hahahahahaha brushangover fikk jeg , ikke mere brus her igården nei

Nei, men jeg har plutselig begynt å drikke mye jucie...Appelsin spesielt er godt!! Men når jeg ikke er gravid så kan jeg fint holde meg unna. Og jeg har skikkelig søtsug. Haha :-) Blir spennende å se om det blir gutt eller jente. 

appelsinjjuice og druer <3

hmm ja det er jo litt av hvert :) men ikke sånn at eg MÅ ha det med en gang.

er blitt veldig glad i eggerøre m/grassløk på litt brent rista brød med smør og agurk, så det eter eg nesten hver dag til lunsj :P Mmmm love! vann melon, smootie og jordbær er og blitt en suksess til kvelds :D

røde druer måtte jeg ha for noen uker siden, men det har dabba litt av.. gikk jo nesten en boks om dagen i et par uker, så har vel eti meg mett på de for en stund ;)

når helga kommer så er jeg veldig glad i små godt jeg plukker selv! da er krokodi ller, små colaflasker, sure føtter ogpærer et MUST! viss de gårtomt.. ja da er det slik at jeg MÅ ha det :P får nesten litt abstinenser fordi jeg ikke kan få flere :P haha!
men heldigvis holder jeg dette til helgene, ellers ville jeg vært ille ute :P hehe

mye rart ja.. jeg har et stort behov for lakris inni mellom, det er jo greit nok, hvis jeg ikke var allergisk.. Får jo kjempe vondt i magen og kjempe "sur" avf..  Så helst ikke.. Ellers orker jeg ikke tanken på sjokolade uten om en kald troika.. NAM <3 sun lolli og kroneis <3 me nr 1 spiste jeg nesten bare blomkål.. kunne kjøpe deet med meg når jeg reiste på kaffi besøk det var en mindre unge enn nr 2.. da spiste jeg mer snop..  nr 1 var 2970g mens nr 2 var 4100.. så med andre ord, ungen blir hva mor spiser...

har som regel lyst på skikkelig mat, middag, ostesmørbrød eller lignende, hva det er varierer fra dag til sag.. men brus, kaffe, saft ol. smaker ikke godt lenger drikker bare vann med isbiter av og til litt appelsin juice eller melk..

Back
Topp