Noen som har noen navn i tankene?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
De samme navnene som har stått på lista før snurrer rundt i hodet mitt denne gangen å. Ennå har vi jo ikke fått brukt noen jente navn så de behøver vi ikke spekulerer i. Gutte navn derimot... der har jeg brukt det jeg ville ha, og mannen fikk det han ville ha.
Har sånn jente følelse denne gangen så sånn ser lista vår ut.....

Linnea
Mathea
Nora

Hva tenker du?

For å si det sånn, så har jeg 25 jentenavn og 28 guttenavn jeg liker ;) så jeg tviiiler på at dette kommer til å bli noe lett!! :p

ForAlltidUng skrev:
For å si det sånn, så har jeg 25 jentenavn og 28 guttenavn jeg liker ;) så jeg tviiiler på at dette kommer til å bli noe lett!! :p

Oj oj... litt av en liste du har ja... men noen må vel ligg elitt tettere på hjerte enn andre?

Gizom skrev:

ForAlltidUng skrev:

Oj oj... litt av en liste du har ja... men noen må vel ligg elitt tettere på hjerte enn andre?

Hehe, joda det er noen av dem jeg liker bedre enn de andre... og samboeren rynker på nesa av de fleste..;) og selv om jeg skulle få bestemme denne gang, så klarer jeg ikke å velge et jeg vat han ikke liker.. MEN lett blir det nok ikke!!:p 

Har guttenavn klart, men jentenavn kommer vi til å slite med. Har faktisk to guttenavn klare ;)

ingen som vil røpe sine navn? he he det er så rart det der...

Jeg tenker litt på det allerede ja!

Guttenavn: Mattis, Ailo, Filip, Felix, Victor og Ludvig
Jentenavn: Mathilde, Ova, Lykke, Sunna, Vilde og Leonora

Jentenavnet er ca ganske klart, det blir noe med Maiken. Kanskje Linn Maiken, noen andre forslag til navn foran eller bak Maiken? Guttenavn aner vi ikke, men får se... :) god tid ennå... :)

Snuppa vår heter Nora, så det er jo et veldig fint navn ;)

Vi har egentlig ikke begynt å tenke på navn enda, men sist hadde vi Mathias som guttenavn. Eneste dumme er at vi har en veldig god kompis som heter Mathias, men det gjør kanskje ikke noe.

Ellers så liker jeg Sofie, Julie, Ada og sikkert fler også. Har ikke tenkt så mye enda. Men vet helt sikkert at det er vanskeligst med guttenavn.

Gizom skrev:
ingen som vil røpe sine navn? he he det er så rart det der...

Kommer til å gjøremdet senere, men er undercover nå og vil ikke bli gjenkjent. :) mine søsken vet hva guttenavna er, og har søsken her inne så holder de for meg selv enn så lenge. Forrige gang var det kun svogeren og kona som fikk vite navnet før hun var født. Gøy å holde noe for seg selv :) og ikke minst se reaksjonene til folk!

Har ikke peiling egentlig.
Har noen jentenavn, men jeg er ikke sikker der heller.
Guttenavn er komplett umulig Hihi
Da jeg var gravid med Gullet så fikk jeg en navnebok fra Libero-klubben.
Det er så mye lettere å ha en bok å bla i når det gjelder navn synes jeg.

Er det noen som vet hvor man kan få tak i en slik navnebok?

Vi må ha et navn som er like fint på norsk som på engelsk.

Vi har en Sebastian Augustin, og tenker litt på å bruke de samme intialene. Og da har vi et guttenavn til klart. Men utenom det er dette navn vi har vært innom:

Emilie, Sarah, Sophie, Nathalie, Olivia, Isabella, Michelle, Alexander, Gabriel, Nicholas, Jonathan, Nathaniel, Matheo, William, Julian, Caspian, Tristan

jeg tenker så det knaker....
om det er som sist, så er ikke gubben noe hypp på å prate om navn før etter ungen er født.

men, for en eller anna grunn tenker jeg bare på jentenavn... prøver meg på noen guttenavn, men glir over i jentenavn før jeg kommer på noe håndfast...

Vi ga dattra vår et litt spesielt navn, så vi kan ikke komme med noe kari eller elin nå...
trenger litt betenkningstid, og vi har ca 36uker... hehe

Birk, Viljar, Odin, Olea, Hedda, Vilja er noen av navnga som står høyest på lista vår :-)

Har tenkt på Benedikt til gutt. Min favorittkarakter fra mitt favorittstykke av Shakespeare :)

Lykke, Sophia og Ameli er jentefavoritter så langt. 

Her blir det Emil om det blir gutt, og håper å få Oda om det blir jente :)
Sambo fikk så å si bestemme det forrige navnet, så da skal jeg ha enrett denne gangen ;)

Back
Topp