Noen som har noen hobbyer da?

whatthewhat

Glad i forumet
Jeg sitter er og her sykemeldt og er nettopp ferdig med babyteppe! Så nå tenkte jeg jeg måtte prøve å strikke noe, også tenkte jeg kanskje noen her har noe inspirasjon? ImageUploadedByBV Forum1452766723.436985.jpg

Har mange hobbyer, men ingen kreative. Beundrer dere som har tålmodighet og evner til å sitte å lage slike nydelige ting :-)

Jeg har forbud mot å strikke, men har en mor som har planer om å strikke en del til sitt første barnebarn. Så jeg sender en del tips over til henne, deriblant dette tipset jeg fikk et annet sted her inne på bv: http://ministrikk.no/. Syntes det var mye kult der :)

Jeg strikker og broderer :) jeg er også negledesigner og har en ganske stor neglelakksamling! Må ofre neglerommet mitt til babyen, mixed feelings på akkurat den der :p

Jeg strikker og broderer :) jeg er også negledesigner og har en ganske stor neglelakksamling! Må ofre neglerommet mitt til babyen, mixed feelings på akkurat den der :p

Jeg har lest at man skal være forsiktig med bruk av neglelakk når man er gravide. :)

Hmm, jeg leste det, men leste nå at strenge regler for gravide gjør gravide unødig engstelig. Jeg leste det en dag, og tok det for god fisk. Men leste nå på Helsenorge sin nettside og neglelakk går visst bra.

Eg har eigentleg litt for mange hobbyer og har stadig lyst til å lære nye ting, det eg holder på med mest er sying, men strikker og hekler og. Og så går eg eit deltidsstudie på strikkemaskin, så har planer om å få laga litt til babyen

Jeg har forbud mot å strikke, men har en mor som har planer om å strikke en del til sitt første barnebarn. Så jeg sender en del tips over til henne, deriblant dette tipset jeg fikk et annet sted her inne på bv: http://ministrikk.no/. Syntes det var mye kult der :)
De boblejakkene er Superfine!! :)

Så gøy!! Je sitter å glor på sånne neglelakkfilmer på Instagram om dagen! Jeg blir helt fascinert:)

Eg har eigentleg litt for mange hobbyer og har stadig lyst til å lære nye ting, det eg holder på med mest er sying, men strikker og hekler og. Og så går eg eit deltidsstudie på strikkemaskin, så har planer om å få laga litt til babyen
Deltidsstudier på strikkemaskin?? Det hørte spennende ut! Da blir det sikkert mye fint til bebisen:)

Jeg baker veldig mye, blitt litt mindre etter jeg fikk komplisert svangerskap, men nå skal jeg begynne smått igjen!
Vanskelig å legge inn masse bilder her, men har egen side på face: Frk. Marceliussen's bakeverden :)

Vis vedlegget 156442

Et eksempel på en av kakene mine :)
Det er de fineste kakene jeg har sett!! Har du drevet lenge med denne hobbyen eller? Skikkelig imponert over hvor forseggjorte de er! Prøvde meg på en brannmannsamkake i bursdag i sommer, stor fiasko:p men har skikkelig lyst til å lære meg slike fantastiske kaker!

Deltidsstudier på strikkemaskin?? Det hørte spennende ut! Da blir det sikkert mye fint til bebisen:)
Ja det er veldig moro, men me har faste oppgåver me gjer så har ikkje fått testa å strikke babytøy enda, men håper eg skal rekke litt før ho kjem

Har og side på facebook og instagram med det eg syr : BirjitB ☺

Back
Topp