noen som har noen gode gåter vi kan bryne oss på?

babytutta

Forumet er livet
jaaa jeg har 1/2 time igjen på jobb og vil få tiden til å gå fortere[;)]
noen som er med?? vitser eller gåter?? [:D]

To mødre og to døtre var på fisketur. De fanget en stor fisk, en liten fisk og en tykk fisk. Da de kun hadde fanget tre fisker, hvordan kan det da ha seg at alle fikk med seg en fisk hjem?

ORIGINAL: * LilleSnupps *

Mammaen til berit hadde 3 døttre, den ene het betti og den andre letti. Hva het den tredje? [8D]

berit vel[;)]

Da hun ble spurt hvor gammel hun var, svarte lure Berit, "Om to år vil jeg være dobbel så gammel som jeg var for fem år siden." Hvor gammel er hun?

En elektriker og en rørlegger stod i kø for å komme inn på "Hjem og interiør" -messen. En av dem var faren til den andres sønn. Hvordan kan dette være mulig?

ORIGINAL: Skorpion1982

ORIGINAL: babytutta

En elektriker og en rørlegger stod i kø for å komme inn på "Hjem og interiør" -messen. En av dem var faren til den andres sønn. Hvordan kan dette være mulig?

En av dem er en kvinne? [:D]

jupps de er mann og kone[;)]

To mødre og to døtre var på fisketur. De fanget en stor fisk, en liten fisk og en tykk fisk. Da de kun hadde fanget tre fisker, hvordan kan det da ha seg at alle fikk med seg en fisk hjem?

To og to bor sammen? altså en mor + datter, og en mor + datter? Da var det bare to hjem å ta med seg fisk hjem til da eller...?

Det var bare tre som var på tur: mormor, mor og datter.

mormor: mor
mor: mor og datter
datter: datter

= 2mødre og to døtre.

Rett??

ja det er riktig. bestemor, mor og datter. 3 generasjoner[;)]

noen flere som har noe??

Back
Topp