Noen som har Nintendo Wii?

2søte

Gift med forumet
Noen som har det? Kan dere hjelpe meg?

Hva fulgte med pakka deres? Hva mener dere trengs? Trenger en flere eks håndkontroller? Minnekort? Hva slags spill har dere og hva vil dere anbefale? Vil helst ha et spill som ikke er bare å sitte å spille med håndkontoller. Hvor har dere kjøpt det og pris?

Noen andre råd og tips?

Har tenkt å kjøpe til mannen min i bursdagsgave, men må bare finne ut litt mer om det før jeg kjøper så håper på å få litt råd av dere her, siden jeg har skjønt flere av dere har det selv.

Får med wii sport i pakken.
Jeg har kjøpt fit + utenom.. det er med sånn brett man står på. Kostet vel

Klarer meg med det foreløpig... men har planer om å kjøpe super mario cart med ratt [:D] alle skryter av det. Tror det koster 5-600kr

Man MÅ ha numchuck til begge kontollene, å disse må di kjøpe ved siden av. Balance boardet er oxo ett must til sporten.

Jeg spiller bare Harry Potter på wiien, men alle spill til wiien er lagt opp til at man må bevege seg....

Vi betalte vel 2700 i høst, og boarden ved siden av til 700.

Så nettopp reklame for wii med det sport spillet som alltid følger med til 1700!tror det er ganske billig!

Vi har kjøpt til ting etterhvert vi, blant annet guitar hero pakke da var det med spillet og 2 gitarer!Den kosta vel 700 kr.
Å så har vi kjøpt ratt til ett bilspill vi har.Rattet kostet 100 kr.
Ellers har vi kjøpt super mario å litt andre spill.

Trenger man alt det der da.. Kjøpte den pakken som er til salgs nå, konsoll, remote, nunchuck og wii sports, 1700 kr. Deretter kan vel gubben kjøpe de spill og kontroller han ønsker utenom[:)]

Vi har Wii sports, og kjoept Wii fit utenom. 
Vil anbefale aa kjoepe oppladbare kontroller ;-) Angrer paa at vi ikke har det, og mulig vi investerer i det snart...

Vi kjøpte til Jul, trur det var på Expert. Vi kjøpte den svarte utgaven som er en limited edition. Da fulgte det med Sport og Resort (som også er et sportspill) spillet. En kontroll men nunchuck og motion plus. Vi kjøpte en ekstra kontroll også, men den var uten nunchuck og motion plus, noe som gjør at vi ikke kan benytte den på det resort spillet, men på sport-spillet kan vi spille to player så lenge vi ikke har behov for nunchuck stikka.

Men er enig med de andre. Du kan jo kjøpe den pakka på salg, så kan han selv utvide med det som han ønsker

Vi betalte 1800 kr for Wii'en, det følger kun med Sportsspill og kontroll (og sånn annen kontroll man kan sette på hovedkontrollen) Vi har flere spill i tillegg, Mario, Call of Duty, Fifa 2010, Madagaskar race, og Need for speed.
Må si at Mario har falt best i smak, og call of duty (men da må man kjøpe pistol i tillegg)

ORIGINAL: 2søte

Hva fulgte med pakka deres? Hva mener dere trengs? Trenger en flere eks håndkontroller? Minnekort? Hva slags spill har dere og hva vil dere anbefale? Vil helst ha et spill som ikke er bare å sitte å spille med håndkontoller. Hvor har dere kjøpt det og pris?

Noen andre råd og tips?

Har tenkt å kjøpe til mannen min i bursdagsgave, men må bare finne ut litt mer om det før jeg kjøper så håper på å få litt råd av dere her, siden jeg har skjønt flere av dere har det selv.

Har dere spillkontroller fra før?
Min personlige mening er at wii til mannfolk er tull hvis de ikke er under 15 år..La no heller mannen få playstation eller x-box. Mye gøyere og råere spill til dette..
Nintendoen tar jo mest for seg barnespill og såkaldte dame/slanke spill.Ikke missforstå alle dere wii fan der ute nå(jeg har det selv) men x-box er best!!

Jeg hadde ikke fått spilt halvparten av spilla mine uten nunchucken - å hadde i hvertfall kjøpt en kontroll utenom pakka[:)].

ORIGINAL: Charlotte_med_spire

Noen andre råd og tips?

Min personlige mening er at wii til mannfolk er tull hvis de ikke er under 15 år..La no heller mannen få playstation eller x-box. Mye gøyere og råere spill til dette..
Nintendoen tar jo mest for seg barnespill og såkaldte dame/slanke spill.Ikke missforstå alle dere wii fan der ute nå(jeg har det selv) men x-box er best!!

Vi har ps2 fra før, og det er nå nintendo wii han ønsker seg, så da går vi for det. Er vel ikke for å få tøffe spill, men mer bevegelsesspill og sånn. Har eye-toy til ps2 og det fungerer veldig dårlig, men synes sånne typer spill er morsomme så da skal han få det. X-box og ps er jo ganske mye de samme spillene, og er ikke så vanvittig stor forskjell på de konsollene, og ikke så ekstrem utvikling fra ps2 til ps3, så det synes ingen av oss er noe vits i å investere i. Var for å få noe annet enn "sitte-på-ræva"-spill og litt morsomme bevegelsesspill, noe jeg ikke kan se de andre konsollene har. Ellers kunne jeg jo bare ha kjøpt et nytt spill til ham.

Ja!! Hehe, vi fikk det i går faktisk. Vi kjøpte en pakke med konsollen og wii sports. Og i tillegg har vi kjøpt wii sing (a la singstar), Mariokart (bilspill) og wii fit plus. Koster jo litt da... Da vi bestilte på nett var Siba billigst og hadde best utvalg, men måtte på pixmania for å få tak i wii fit plus, for det var utsolgt overalt. Wii konsollen med sports koster ca 1700 kr, og spillene med ekstratilbehør (Mariokart og Sing) koster 500 kr stykket. Wii fit koster rundt tusenlappen. Tror nok vi kommer til å kjøpe ekstra fjernkontroll og nunchuck eller hva det nå heter sånn at vi kan spille mot hverandre.

ORIGINAL: Charlotte_med_spire

Noen andre råd og tips?

Vi har ps2 fra før, og det er nå nintendo wii han ønsker seg, så da går vi for det. Er vel ikke for å få tøffe spill, men mer bevegelsesspill og sånn. Har eye-toy til ps2 og det fungerer veldig dårlig, men synes sånne typer spill er morsomme så da skal han få det. X-box og ps er jo ganske mye de samme spillene, og er ikke så vanvittig stor forskjell på de konsollene, og ikke så ekstrem utvikling fra ps2 til ps3, så det synes ingen av oss er noe vits i å investere i. Var for å få noe annet enn "sitte-på-ræva"-spill og litt morsomme bevegelsesspill, noe jeg ikke kan se de andre konsollene har. Ellers kunne jeg jo bare ha kjøpt et nytt spill til ham.

Ps3 har Blue-ray spiller :) (løøøøøøøøøv my ps3)

Kjøper du Mario kart, følger ratt med.
Kjøper du Wii play, følger det med en håndkontroll
Kjøper du wii fit brettet, følger spillet med.

Back
Topp