Noen som har multix bag til tfk? Erfaringer/råd?

etterlengtet sommerfugl <3

Blir kjent med forumet
Litt sånn på tampen så har jeg begynt å tenke på å bytte vogn. Til nr en hadde vi emaljunga city cross, bra vogn men han vokste fort ut av bagen og så kunne ikke ryggen reguleres.
Nå har jeg kjika litt på tfk multix , siden vi allerde har tfk sportsdel.
Erfaringer noen?

Ps holder meg litt til tfk da vi også byttet barnesete som passer til denne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei! Sniker fra august 13:) vi hadde en tfk med quick fix bag mrn kjøpte oss multi-x baggen da hun var 6 måneder gammel. Den var veldig grei å bruke og brukte den helt til hun var 8 mnd da kjøpte vi oss en emmaljunga city cross. Nå er ikke min lille frøken av de lengste da. Det eneste jeg kanskje har å utsette på multi-x baggen er at den kanskje et litt mindre lun enn quick fix baggen.

Forøvrig bestillte jeg min fra kiddies24 og betalte 1700 med frakt og moms hvis jeg ikke husker feil. Så en del billigere enn kjøpt i butikk i norge:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra okt. 13 :) Vi har multi x bagen, og er strålende fornøyd med den! Frøkna her er riktignok ikke veldig stor, så hun har fortsatt god plass i den, selv med den nye vår/sommerposen fra Voksi i.
Enig med nasse i at quick fix bagen virker litt lunere, men har hørt det går ann å få sydd softliner til bagen.. det hjelper nok :)

Vi var knallfornøyde med Multi-x baggen. Godt å ikke måtte snu Vesla så tidlig, selv om hun var nysgjerrig og gjerne ville opp og se! :) Og så liker jeg luftenettingen i kalesjen, vet ikke om den er på den vanlige? Hun kikket også en del ut av panelene på siden før vi satte henne opp :)

Back
Topp