Noen som har motatt!??

dollygirl

Glad i forumet
Min hemmelige gave!! ?? jeg blir litt sånn mildt oppgitt over dette styret her! INGEN sier noen ting!! tror jeg kanskje har lest 2 stk som har fått, hva med dere andre!? jeg har heller ikke fått som sagt! men dette er en GAVE! Jeg takker da i det minste for alle gaver jeg får, uansett, bursdag , fødsel, ja you name it!! Jeg var med på dette i 2010 og det var heeelt noe annet.. totalt! da var jentene sammen sveiset og stadig innom, og ikke minst så brydde de seg om gavene de fikk!! Og visst dere ikke vet hvem som har sendt gaven, så legg inn ett inlegg og GJETT da ihvertfall, eller gi et lite pip om at du har motatt en gave , slik at vi andre kan komme med en tilbake melding! og ikke minst BILDE! .... Blir litt opgitt her.. skal ikke så mye til , ett takk, eller ett bilde.....

Angrer litt på at jeg ble med på dette, du føler ikke så mye takknemlighet....
SÅNN, da fikk jeg ut litt frustrasjon hehe !! og sant er det jeg skriver, merk mine ord! phuu ble sliten jeg nå hehe, i fingertuppa.. emoticon

har sendt deg pm

Hvor står det takk!? ser ikke det jeg .............

Tja, jeg var ikke med på dette. Nettopp fordi, dette er jo ingen sammensveiset gjeng enda :) Kan godt tenke meg å være med på noe som dette senere, da vi kjenner hverandre bedre, men akkurat nå ser jeg ikke helt poenget, iom at man knapt aner hvem de andre er :P 

Men skal si meg helt enig i at det er normal folkeskikk å si takk for gaver! De fleste legger jo en del tanker inn i hva man skal gi, bruker både tid og penger, så et aldri så lite takk, helst med bilde der man viser frem det man har fått, er normal folkeskikk og høflighet. 

Ninni, jeg ga link til nicket ditt i gruppa sammen med de andre jeg fikk melding fra samtidig og regnet med at du kom til å bli kontaktet, har du ikke blitt kontaktet er ikke det "min skyld" :) For jeg har delt videre... 

Rumpe? Virkelig? Den gruppa er full av voksne damer så kanskje du ikke hadde passet inn uansett ;) 

Jeg har ikke funnet ut hvem som var min hemmelige venn. Men jeg fikk en helt nydelig gave. En supersøt dress i hvitt, med bamser på..(mønster i grått) Så kjære min hemmelige venn... TUSEN TAKK    Jeg har bare ikke vært her ofte nok til å klare å finne det ut!

Dollygirl...var du min hemmelige venn? (trege meg- dolly som i dolly parton?)

Jeg har fått min å har skrevet ett egent innleg der jeg takker så inderlig for min gave, ble kjempeglad!!:D  Men jeg klarer ikke å finne ut hvem det er så gi meg gjerne ett lite hint om noen vet

Ninni1983 skrev:
He he.. Jadda.... Noen som ikke tåler å få litt kritikk her eller? Du som stort sett svarer spydig i de fleste innlegg her inne burde lære deg å få litt kritikk selv innimellom..
Det er noe som heter hvis man ikke har noe fint å si så skal man heller ikke si noe... 
Bare et lite tips.. 

Så må jeg bareemoticon  emoticon
2 rumper, hva sier du til det? 

Spydig i de fleste innlegg faktisk, jeg er her knapt, og jeg er absolutt ikke spydig. Mener du noe annet, så legg gjerne til sitater. I flertall, siden jeg "svarer spydig i de fleste innlegg" bør det ikke være så vanskelig. 

Har igrunn ikke så mye å si til deg, du er tydelig ikke en person det er verdt å diskutere med :) Så ro ned nå lille venn, alt går nok så bra så! Det er leggetid for små barn nå, sove godt og drøm søtt, så kan vi voksne snakke videre :) 

marihewn skrev:
Jeg har fått min å har skrevet ett egent innleg der jeg takker så inderlig for min gave, ble kjempeglad!!:D  Men jeg klarer ikke å finne ut hvem det er så gi meg gjerne ett lite hint om noen vet

<3 ><3 ><3. ><3>

JA lykka! =) det var meg håper du likte det =) og- bare hyggelig !=) falt det i smak!? ja jeg elsker dolly parton =) skal inrømme det hehe

Før du legger saken død, må du gjerne legge ut de sitatene! Å si slike ting, som at andre er spydige i de fleste innlegg osv er noe man bør ha grunnlag for, ellers er det bare tragisk. Virkelig. 
Og jeg vil ha meg frabedt falske anklagninger 

Så, kom med det, ellers tar jeg stillheten som et "jeg tør ikke si unnskyld for at jeg er frekk i kjeften uten grunnlag for mine utsagn"

HAHA var det jeg tenkte meg vettu. Før du kommer med den teite beskyldningen igjen, vær sikker på at du vet hva du prater om. Det er ingen frekke innlegg å finne hos meg, og det vet vi like godt, begge to. 

Lykke til videre på internett! Du har en del å lære 

Dollygirl- likte d kjempegodt.Tusen takk.. :)  Sendte deg en takk på PM- ble litt dårlig stemning på denne tråden

Back
Topp