dollygirl
Glad i forumet
Min hemmelige gave!! ?? jeg blir litt sånn mildt oppgitt over dette styret her! INGEN sier noen ting!! tror jeg kanskje har lest 2 stk som har fått, hva med dere andre!? jeg har heller ikke fått som sagt! men dette er en GAVE! Jeg takker da i det minste for alle gaver jeg får, uansett, bursdag , fødsel, ja you name it!! Jeg var med på dette i 2010 og det var heeelt noe annet.. totalt! da var jentene sammen sveiset og stadig innom, og ikke minst så brydde de seg om gavene de fikk!! Og visst dere ikke vet hvem som har sendt gaven, så legg inn ett inlegg og GJETT da ihvertfall, eller gi et lite pip om at du har motatt en gave , slik at vi andre kan komme med en tilbake melding! og ikke minst BILDE! .... Blir litt opgitt her.. skal ikke så mye til , ett takk, eller ett bilde.....
Angrer litt på at jeg ble med på dette, du føler ikke så mye takknemlighet....
SÅNN, da fikk jeg ut litt frustrasjon hehe !! og sant er det jeg skriver, merk mine ord! phuu ble sliten jeg nå hehe, i fingertuppa..
Angrer litt på at jeg ble med på dette, du føler ikke så mye takknemlighet....
SÅNN, da fikk jeg ut litt frustrasjon hehe !! og sant er det jeg skriver, merk mine ord! phuu ble sliten jeg nå hehe, i fingertuppa..