noen som har mistet noen av sine beste venner

makaroni

Forelsket i forumet
? Husker Beskjeden jeg fikk da mamma ringte meg og fortalte at han var død, døde av epilepsi anfall:( Kan ikke tro det. Han var den som sto meg veldig nær, Husker datoen så godt. !4 desember hadde han vært hos en kompis og plutselig  fallt han om og gikk ikke ann å få liv i han igjen:( han var den snilleste gutten jeg noensinne har møtt og nå får jeg aldri sett han igjen. Er så lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Han som aldri var syk eller noen ting. hvordan kunne dette skje? Begravelsen var fredag og jeg fikk ikke dratt dit og sagt farvel(.Langt unna):( Dette er så vondt. Han som alltid var god og snill mot meg hele tiden. Pratet om allt sammen.Og hvor mye jeg betydde for han. Jeg kommer ikke over sorgen og vet ikke hvordan jeg skal klare det. Fikk aldri sagt hva jeg føler for han heller. Gjør så vondt.Også i en alder av 25 år: Hvorfor er livet så urettferdig?
og igår når jeg lå på sofaen og GRÅT plutselig begynner en leke å synge ikke bare 1 gang men 3 ganger.Håper bare han er her å passer på meg og vet hva jeg følte for han.

Takk for at du gadd å lese
 
Back
Topp