Noen som har mistet ALT av modningssymptomer?

Superprodusent

Glad i forumet
Jeg har gått med grusomme modningssymptomer siden uke 35. Kvalme, nedpress, kynnere, murringer, løs mage og det som verre er. Har blitt undersøkt og har 1 cm åpning og er moden, dette var på mandag. De siste to dagene har alt forsvunnet, til og med bekkenløsningen?? Jeg får helt sjokk, og har aldri opplevd lignende. Idag har jeg vært alene med ungene, vasket badet, vasket tre maskiner med klær, laget stelleplass til lille osv. Jeg har ikke en kynner en gang! Hva skjer?:0

Det kan jo være at den forbereder seg på å komme? Eller at kynnerne kommer når du har fått slappa av litt mer. Ser at du har skrevet veldig sent, men det kan jo være at siden du har gjort så mye, så har du ikke merka hvordan kroppen jobba gjennom dagen.

Jeg vet ikke, men her har det vært mye nedpress i det siste, så avtok det et par dager før det begynte for fullt igjen. I og med at du er moden og har litt åpning, så kan det jo være at det er litt stille før stormen. Lykke til!

Det er vel en myte som sier at man får energi-boost rett før fødsel :) Spennende! :)

Bekkenløsningen min forsvant sist når hodet festa seg.. Var bare nyydelig.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mine rier var heller ikke regelmessige før jeg kom på sykehuset med 5 cm åpning (og hun var ute på 3 timer etter det) og jeg var veldig usikker de første timene på om det var sterke kynnere eller rier. Hadde ikke noe vondt i ryggen heller.

Back
Topp