Noen som har middagstips? :)

Drømmefanger89

Forelsket i forumet
Er så matlei for tiden, og hjelper ikke på at man stort sett er alene... Så er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg kan spise på denne lørdagskvelden, så hadde jeg blitt veldig glad :D

Løvbiff i pita, hjemmelaget pizza, kyllingfilet m/pasta og bretagne saus, mousakka, chicken tandoori m/naanbrød, kylling i pita m/salat og hvitløksrømme + ovnsstekte poteter, hjemmelaget hamburger....litt av det vi har hatt i det siste men fantasien er på bunn :( Har bare lyst på en blodig biff og rødvin :P

margethesikokebok.blogspot.no seksjon middager. :)

Løvbiff i pita, hjemmelaget pizza, kyllingfilet m/pasta og bretagne saus, mousakka, chicken tandoori m/naanbrød, kylling i pita m/salat og hvitløksrømme + ovnsstekte poteter, hjemmelaget hamburger....litt av det vi har hatt i det siste men fantasien er på bunn :( Har bare lyst på en blodig biff og rødvin :p

ah, takk for mange tips! :) desverre så var det mistenkelig lik mye av det vi har hatt i det siste :( hehe, ja det hadde vært noe :p kanskje ikke en blodig biff, men litt rødvin har jeg hatt lyst på noen ganger :)

sto på butikken, og endte opp med en posesuppe :p
MEN før jeg laget middag satte jeg en deig. Mens den sto til heving, gikk jeg meg en tur, eller prøvde meg på det i hvertfall :p når jeg kom hjem trillet jeg ut bollene, og laget middag mens de sto til etterheving. Og mens de sto i ovnen, spiste jeg suppen. så fikk jeg dette til dessert :DIMG_1353.JPG

sto på butikken, og endte opp med en posesuppe :p
MEN før jeg laget middag satte jeg en deig. Mens den sto til heving, gikk jeg meg en tur, eller prøvde meg på det i hvertfall :p når jeg kom hjem trillet jeg ut bollene, og laget middag mens de sto til etterheving. Og mens de sto i ovnen, spiste jeg suppen. så fikk jeg dette til dessert :DVis vedlegget 22180
Haha, min kjære gløttet på pcn her da jeg leste innlegget ditt, så nå står bollene til heving her også :P ;)

Stekt laks med ovnsstekte grønnsaker og urterømme til, Hjemmelagd skinkepai, salat med marinert kyllingfilet, hjemmelagd fiskegrateng, kylling-/svinewok chop suey, kjøttfylte pannekaker, stekt ris, Gulasj, laks og gønnsaker i folie,

Back
Topp