Noen som har magefølelse ang kjønn?

Lillu

Glad i forumet
Da jeg var gravid med snuppa, hadde jeg en kjempe sterk magefølelse om at det var en jente inni der. Hvis noen sa at det var en gutt så hadde jeg bare lyst til å skrike!! Det FØLTES bare sååå feil...
Denne gangen har jeg ingen magefølelse i det hele tatt. Det er egentlig litt rart og jeg har vært litt beskymret pga det, men så langt så har alt gått veldig bra.
Spørsmålet mitt er: Er det mange her inne som har/ikke har en magefølelse ang. kjønnet til barnet?

Vi var på ultralyd med førstemann når vi var 8 uker, og da var jeg sikker, det var en gutt! Det fantes ikke tvil i min kropp..! Denne gang har jeg gått uten magefølelse helt til den siste uken, da har jeg begynt å få litt jentefølelse.. Men jeg sier han og blir ikke overraska om det finnes en guttemann inni der, er liksom det jeg er "vant" til, men alle tror jente, kun 1 person har tippa gutt..! Gjerne også derfor at jeg har litt jentefølelse?!

Men er rart med det, to venninner er også gravide nå, og begge de to har jeg vært skråsikker på skal få jente, og det er også det de har fått høre på ul.. så rart at jeg skal føle så sterkt med de, men ikke meg selv!!

Jeg var nesten sikker på at jeg hadde en gutt i magen sist, men det var ei jente :-) denne gangen tror jeg jente, men "alle" sier at det sikkert er gutt... Så vi får vente og se på ul da :-D

ingen følelse ang kjønn egentlig :) blir spennende!

*Huldra* skrev:
Vi var på ultralyd med førstemann når vi var 8 uker, og da var jeg sikker, det var en gutt! Det fantes ikke tvil i min kropp..! Denne gang har jeg gått uten magefølelse helt til den siste uken, da har jeg begynt å få litt jentefølelse.. Men jeg sier han og blir ikke overraska om det finnes en guttemann inni der, er liksom det jeg er "vant" til, men alle tror jente, kun 1 person har tippa gutt..! Gjerne også derfor at jeg har litt jentefølelse?!

Men er rart med det, to venninner er også gravide nå, og begge de to har jeg vært skråsikker på skal få jente, og det er også det de har fått høre på ul.. så rart at jeg skal føle så sterkt med de, men ikke meg selv!!

Jeg var skråsikker på at min bror og samboeren skulle få gutt for noen måneder siden, men eier ingen følelse på meg selv. Jeg har inbilt meg at jeg kanskje har litt guttefølelse, men er ikke sikker. Blir ikke overasket om det blir ei jente heller...

Jeg var helt sikker på gutt, men etter ul, sa de fant ut at det er to, tror jeg gutt og jente pga pulsen:)

ej va heilt sikker på at første mann vart gutt å det stemte men når ej sku ha nr to hadde ej ingen følelse på kjønn....vart en gutt det me :-) dinna gangen he ej ikkje fått en følelse enda,tru automatisk ej skal ha en gutt sia ej he to fra før :p

Samboeren min følte på seg ganske tidlig at det blir ei jente. Jeg har ingen anelse. Men hver gang jeg har drømt om babyen har det vært ei jente :) Så blir spennende å se på UL i oktober :)

tinemor fra sula skrev:
ej va heilt sikker på at første mann vart gutt å det stemte men når ej sku ha nr to hadde ej ingen følelse på kjønn....vart en gutt det me :-) dinna gangen he ej ikkje fått en følelse enda,tru automatisk ej skal ha en gutt sia ej he to fra før :p

Det er jo interesant at du mener at fravær av magefølelse betyr at man får samme kjønn som man har hatt magefølelse på fra før... Kanskje det er derfor jeg da ikke har noe sterk følelse for det er kanskje enda en jente... Uansett så vil tiden vise det forhåpentligvis den 28. september!! ;D

Med første visste jeg fra første positive test at det var en jente. Noe annet var umulig, og det stemte. På min side er jenta vår da nr 8 i rekken der førstefødte er jente! Nr to hadde jeg ingen følelse på, trodde jente da jeg trodde jeg bare kunne få jenter på en måte, men det ble gutt! Nå har jeg hatt jentefølelse siden jeg fikk positiv test, men ble usikker etter ultralyden forrige uke. Veldig spent på o ul. Alle mine svangerskap har vært så og si like, så jeg har ikke noe svangerskapsegn å henge noen følelse på heller. Bare magefølelse :)

Sist jeg var gravid var jeg 100% sikker på at det var gutt. Aldri var jeg i tvil. Når ultralyd dagen kom og hu sa det var gutt sa jeg bare " Hva var det jeg sa?! "...

Denne gangen har jeg ikke noen spesielle følelser på hva det er ... MEN når jeg tenker på barnet i magen tenker jeg på jente navnet vi har bestemt. Guttenavnet har jeg lagt på hylla. Så jeg vet ikke om det er på en måte en magefølelse eller noe sånt. Men er ikke så bråsikker som jeg var sist :) Denna gangen er jeg heller ikke så kvalm som jeg var sist. Så blir spennende å se når ultralyd dagen kommer :)

Tenker gutt her jeg.. :)

Har en liten gutt fra før :), og tipper jente denne gangen . Grunnen er egentlig bare at jeg har reagert så anderledes på alt dette svangerskapet.. . Var ikke kvalm i det hele tatt forrige svangerskap og har vært kvalm i to måneder denne gangen.. Hjertelyden har også mye høyere frekvens en med lillegutt .. Men vet ikke , blir spennende og jeg blir likeglad uansett da :) :) :) 

Back
Topp