Noen som har mac?

Krølla82

Forumet er livet
Hva slags mac har du? Er du fornøyd med den? Lyst på det jeg sett på apple macbook![:)]

ORIGINAL: Manhattan

Jeg hadde mac[:)] Generelt er det gode datamaskiner, men du kan ikke regne med at den er lik en PC på noen måte. Jeg likte macen min kjempe godt, men jeg kommer til å holde meg til PC. Det ble for kjeitete uten den høyre klikken![8D]

Ja det med høyre klikken er jo litt spesiellt å venne seg til å ikke ha lenger....Er så fasinert over designet og alle de kule programmene...

Samboeren min har mac og jeg ELSKER den.

Macbook er det han har.

Før likte jeg ikke mac, men det var for de jeg hadde prøvd var gamle og umoderne. Men nå synes jeg det KUN er fordeler med mac, og det er et stort pluss med programmer som iphoto, hvor man kan lage bildebøker og kort osv osv - det er til og med veldig enkelt [;)]

jeg har en macbook pro... kjempefornøyd med den! (bruker den ikke kun til å sitte her, den klarer en del programmer som jeg ofte bruker..)

ej har macbook pro... e ganske fornøygde med den... [:D]

Surfer på en gammel Powerbook G4, og jobber på en quad - ingen over, ingen ved siden!!!
Kan ikke sammenlignes med en PC på noen måter. HATER pc - ELSKER mine Mac´er[;)][;)][;)]

elsker mac. har en gammel powerbook G4, men min nye macbook er på tur.. :D sambo har en imac, er helt frelst og kommer ikke til å gå tilbake til windows.. :D

personelig så har jeg mer glede av mac os enn windows. [:D]

"Noen som har MUS?", leste jeg..

"jah, det har vel de fleste her inne", tenkte jeg...[8|][8D][:D]

ORIGINAL: Aline

Jeg har macbook!!

Veldig fornøyd etter at jeg vendte meg til et totalt forskjelig system iforhold til det jeg har på min stasjonære pc. (windows xp)

sign...EEEEEEEEEELSKER MACBOOKEN MIN........

Har dere med 13" skjerm eller større?  Jeg har så lyst på den hvite,men den er ganske dyr da. 10 lapper.[&:]

Back
Topp