Noen som har målt hcg hos lege?

Flurri

Forelsket i forumet
Jeg har vært rimelig beskymret denne gangen av en eller annen grunn.
Syntes jeg fikk svært svake tester, selvom jeg i ettertid ser jo at de stiger noe.

Ifølge min beregning er jeg 5+1 idag, men det må nok være feil.

På onsdag var min hcg prøve 180, det betyr vel innenfor normalveridier tidlig inne i uke 5, men som legen sa vanskelig å vite noe.

Tok jo en digital igår som ga 2-3 noe som betyr at det har økt i det minste da 2-3 slår ut på 200 :)

Spent på dagens prøve som jeg får svar på på mandag.

Bare vært spennende å høre andre sine verdier?
 
Jeg har også tenkte å måle hcg, men tror jeg venter litt. Fra når er det normalt å ta det?
 
Jeg har gjort det pga blødninger. 130 4+3 og 296 4+5. Lavt, men god stigning sa legen. Hun henviste meg imidlertid til tidlig UL da for sjekk :)
 
Jeg har gjort det pga blødninger. 130 4+3 og 296 4+5. Lavt, men god stigning sa legen. Hun henviste meg imidlertid til tidlig UL da for sjekk :)

Du hadde jo doblet deg og mer enn det :)

Er du lavt er nok jeg lavere med dårligere stigning dessverre.
180 4+3 og 300 4+5 ingen dobling :(

Ny hcg imorgen, men kjenner at jeg er veldig beskymret, har ingen blødninger eller noe, men symptomer mangler også.
 
Du hadde jo doblet deg og mer enn det :)

Er du lavt er nok jeg lavere med dårligere stigning dessverre.
180 4+3 og 300 4+5 ingen dobling :(

Ny hcg imorgen, men kjenner at jeg er veldig beskymret, har ingen blødninger eller noe, men symptomer mangler også.

Krysser fingrene for at neste blodprøve viser dobling :) Jeg har fått time til ul på torsdag og er veldig spent!! Klarer ikke helt å slå meg til ro med at jeg er gravid når jeg har småblødd over så lang tid.
 
Krysser fingrene for at neste blodprøve viser dobling :) Jeg har fått time til ul på torsdag og er veldig spent!! Klarer ikke helt å slå meg til ro med at jeg er gravid når jeg har småblødd over så lang tid.

Håper du får svar på torsdag :)
Det er utrolig vondt og slitsom å gå rundt slik å lure og være beskymret.

Kunne ikke bare masse av symptomer kastet seg på meg akkurat nå :shifty:
 
Du hadde jo doblet deg og mer enn det :)

Er du lavt er nok jeg lavere med dårligere stigning dessverre.
180 4+3 og 300 4+5 ingen dobling :(

Ny hcg imorgen, men kjenner at jeg er veldig beskymret, har ingen blødninger eller noe, men symptomer mangler også.

Da jeg gikk gravid med storebror gikk det 4døgn før hcgen dobbelt seg.. Han ligger i sofaen vedsiden av meg, så at den ikke har doblet seg trenger ikke bety så mye. Synes du har en god stigning jeg...
 
Da jeg gikk gravid med storebror gikk det 4døgn før hcgen dobbelt seg.. Han ligger i sofaen vedsiden av meg, så at den ikke har doblet seg trenger ikke bety så mye. Synes du har en god stigning jeg...

3 dager senere var dette kun steget til 390 :(
Men ingen blødninger eller smerter, så lenge er det håp da tenker jeg :)
 
3 dager senere var dette kun steget til 390 :(
Men ingen blødninger eller smerter, så lenge er det håp da tenker jeg :)

Jeg skal måle hcg nivået i morgen og er det greit skal jeg ikke ha flere hcgmålinger. Tror noen ganger at man blir unødvendig stresset av å hele tiden måle hcg :( Eneste grunnen til jeg skal ta hcgblodprøve er at jeg har prøverørs forsøk. Er den urovekkende lav ønsker de jeg skal ta en til for å utelukke en evt exu. Kommer ikke til å enda en om jeg ikke må, fordi jeg vet at jeg blir stresset om verdiene øker litt for sakte...
Mitt poeng, prøv å slapp av! Som du selv sier, du blør ikke og har ikke smerter.. Dette går bra :D
 
Jeg skal måle hcg nivået i morgen og er det greit skal jeg ikke ha flere hcgmålinger. Tror noen ganger at man blir unødvendig stresset av å hele tiden måle hcg :( Eneste grunnen til jeg skal ta hcgblodprøve er at jeg har prøverørs forsøk. Er den urovekkende lav ønsker de jeg skal ta en til for å utelukke en evt exu. Kommer ikke til å enda en om jeg ikke må, fordi jeg vet at jeg blir stresset om verdiene øker litt for sakte...
Mitt poeng, prøv å slapp av! Som du selv sier, du blør ikke og har ikke smerter.. Dette går bra :D

Ja, hvis hcg var på vei nedover fra tirsdag burde kanskje kroppen reagert nå? o_O
Slått meg litt mer til ro med at dette må jo gå bra, og tar det som det kommer.
Men føler meg ikke særlig gravid ...
 
Ja, hvis hcg var på vei nedover fra tirsdag burde kanskje kroppen reagert nå? o_O
Slått meg litt mer til ro med at dette må jo gå bra, og tar det som det kommer.
Men føler meg ikke særlig gravid ...

Da jeg var gravid med storebror følte ikke jeg meg gravid heller, måtte inn å ta ul i uke 9... Da hadde jeg allerede vært på ul i uke 6+5... Itillegg hadde vi time til ul i uke 12... Det trenger ikke alltid bety at noe er gale :)
 
Hadde HCG på 4677 i uke 5+0 jeg. Får høre svar på ny prøve i morgen som er tatt akkurat 1 uke etterpå.
 
Vel, egentlig ikke skjedd noen verdens ting.
Litt symptomer på graviditet, men ikke mye.
Skal høre om jeg kan få en UL neste uke eller noe se at det faktisk er noe der.

Hvordan går det med deg? :)
 
Egentlig ikke skjedd noen ting.
Ingen blødninger heller og det tar jeg som et godt tegn :)
Håper på en UL om en uke, få et skillelig svar..

Så bra! :) Lykke til da :)
 
Back
Topp