Noen som har lyst?

~Blikk~

Elsker forumet
Hadde vært så fint å hatt en "oktober sine viktigste tråder"  hvor vi kan samle alle ting vi vil finne fort og en fødestedliste hvor man oppdaterer i HI  med alle sykehusene og hvor folk skal væreNoen som har lyst til å lage??? *smiler veldig pent*

(jeg er så redd for å miste også stopper alt opp i den tråden, men vil ingen andre klarer jeg kanskje å sette sammen noe...)

detsyns jeg var en god ide, men jeg melder meg nok ikke som frivillig, kanaltfor lite om dette.

Ja det må vi ha:-) kanske lurt å vente noen uker?

Jeg skulle gjerne gjort det, men tør ikke å ta på meg ansvaret for slikt enda, siden det er så usikkert hvor lenge jeg får bli her inne. Har meldt meg inn og ut igjen av altfor mange terminforum til det.

Kan godt lage ei seinare, men da må det bli når eg er lengre på veg... 

Her inne er vi en gjeng med realister/pessimister :P

Har laget sånn før, og mistet. Så er ikke noe jeg orker igjen hvis det går feil vei....

Skytten84 skrev:
Her inne er vi en gjeng med realister/pessimister :P

Har laget sånn før, og mistet. Så er ikke noe jeg orker igjen hvis det går feil vei....

Hahaha, ja! Vi er nok det. 
Jeg har godfølelsen, så jeg kunne egentlig laga, men nå får jeg elendig nett igjen (er ukependler) så hvis jeg skal knote sammen noe må det skje til helga... meeeen sliter mye med lite energi, så tørr ikke love noe.

Meina du liste med namn og fødeplass, eller anna liste?

eks.

melis90- Førde sentralsjukehus

sånn liste?
Da kan eg alltids lage ei, og om det går gale med meg, so tar nåken å kopiera det eg har lagt ut , og laga ei ny liste???

Back
Topp