noen som har lyst til å være med og prøve ut nye produkter?

S

snupsidupsi

Guest
Jeg er med i buzzador.com og får være med og teste ut nye produkter og gi tilbakemelding om hva jeg og vennene mine synes om produktene.

Ting jeg har vært med og testet til nå er iduns utvalgte (ketchup), one touch duftspray, uncle bens porsjonsris og leie av film på nettet.
Ei venninne av meg har testet drops, barnemat og kattemat.

Man skriver litt om seg selv; barn, mann, interesser osv. Og så blir man trukket ut til å være med på forskjellige kampanjer.

Fikk mail i dag om jeg ville være med og teste ut bladet Bonytt. De har forandret design og vil ha kommentarer på dette. Får 5 blader til å dele ut til venninner og så skal jeg sende inn en rapport på slutten av kampanjeperioden for å si hva kommentarene til bladet var.

Hvis dere har lyst å være med og teste ut forskjellige varer og tjenester så kan jeg verve dere. Det koster ikke noe og forplikter ikke noe. Men hvis jeg verver folk så får jeg poeng. Og jo flere poeng jeg har jo flere kampanjer får jeg være med på. (hvis dere blir medlem så kan dere verve folk og få poeng og mulighet for flere kampanjer)

Hvis dere er interessert så send meg en pm med mailadressen deres og så skal jeg sende dere den linken dere må bruke for å være vervet av meg.
 
ORIGINAL: **monica**

du kan verve meg[:D]


du må sende meg en pm med mailadressen din! Så sender jeg deg en mail med den linken
 
Til opplyning er ikke slike tråder lov på bv.
 
meldt meg på [:)]
 
ORIGINAL: GT Sara

Til opplyning er ikke slike tråder lov på bv.


er det ikke? [8|]

Ikke fått med meg det jeg. Var her jeg i si tid ble vervet.
 
ORIGINAL: snupsidupsi

ORIGINAL: GT Sara

Til opplyning er ikke slike tråder lov på bv.


er det ikke? [8|]

Ikke fått med meg det jeg. Var her jeg i si tid ble vervet.

Står under forumsregler. Og brudd kan føre til advarsel/utestengelse.
 
Skjønte ikke helt hvorfor denne tråden ble flyttet til bilde og konkurranseforumet?!?!

Og hvorfor er det forskjell å verve noen til en bokklubb enn buzzador? Skjønner ikke helt det jeg?[8|]
 
Back
Topp