Noen som har lyst til å flytte til Tønsberg?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
He, he, bra det ikke er du som er eiendomsmegler :)
Det var jo bare superduper-kjempefint, for en fin oppussingsjobb dere har gjort. Fint innredet var det og. Tydelig at den ene delen var utleiedel og ikke innredet av dere, stilen var en smule annerledes...:)

Skulle gjerne bodd der og gjerne kjøpt det, men det blir nok vanskelig akkurat nå:) Lykke til med salg! 

Hehe, jeg ryddet til bildene skulle tas (du aner ikke hvor mye rot vi har), og jeg flytter med barna før visningene. Det får være mitt bidrag til salget, så får megleren prøve å si noe pent om huset. Hun kan jo prøve seg med ting som at vår del av huset pussig nok er energiklasse E, og så er ikke jeg der for å si at vi hadde strømregning på 49.000 i fjor. :P 

Det er fantastisk sentralt da, og vi har oppgradert masse av det usynlige som drenering, rør og el-anlegg, så huset kunne vært verre.

Lampene dere endte opp med er kjemepfine!!! Passer veldig godt inn i et så stort hus. 
Skikkelig fine farger dere har valgt og.. som sagt, skulle GJERNE kjøpt det huset. 

Dere har virkelig gjort en super oppussingsjobb. Nydelig hus!

Men tenker jeg holder meg her i vårt helt nye hus likevel... :p

almara: Jeg elsker løvetannlampene fra ikea, store og tøffe, og ikke minst er prisen veldig fin. :) Ellers så har jeg byttet ut et speil og flere lamper før vi la ut til salg. emoticon Det var noen ting jeg ikke klarte å reise fra. Følte nesten at jeg stjal den da jeg pakket ned en fantastisk måneskinnslampe som har hengt her siden 1934, men det er jo lov så lenge kjøper ikke har sett den.

Neom: Det holder jeg med deg i. Jeg vil også ha nytt hus, med isolasjon.

Kjempe fint hus :) Blir vel ikke noe problem å få solgt det tenker jeg ;)

Back
Topp