Noen som har lyst på en perser.....??

Gla jenta

Flørter med forumet
Dette hører kanskje ikke helt til på babyverden, men føler jeg må velge alle mulige medier.... Er der noen der ute som har lyst på en perser eller som kjenner noen som har lyst på? Katten min er tre år, sterelisert, kjelen, snill og god. Flytter om under en mnd og Nemi (pusen) skal i utgangspunktet ikke vere med på flyttelasset.

ÅÅÅ! så nydelig pus!! jeg elsker katter å persere er jo bare så skjønne[:)] pris???

Planen var å selge den for kr 1000 og da medfølger reisebur som den liker veldig godt å ligge i, toalett, børste, lekemus og andre småting som vi har kjøpt til den tidligere. Interessert??

Tja... Vi har jo katt fra før av da.. Har ikke snakket med samboern men tviler på at han går med på det..

Om dere har katt fra før så passer det sikker dårlig uansett for katten vår er litt kattesky.... tro det eller ei... den liker seg best i lag med mennesker.

Det var en meget pen pusejente. Synd det ikke kom før da jeg hentet et søskenpar i går. Blir litt mye med fire katter
Lykke til
Klem

har veldi lyst på ein sån katt men eg må snakke med sambueren min...

Snakk med samboeren din du [;)] Vi har egentlig ikke lyst å kvitte oss med pusen, men etter vi fikk barn har ikke pusen fått like mye oppmerksomhet som før og føler at kanskje den kan få det bedre i et annet hjem. Den er veldig snill og god!!

nei eg fikk ikkje låv venter barn i august...

Det er forståelig. Er vel kanskje feil forum å prøve å bli kvitt katten, men er jo ikke noe som funker. Alle som skal ha katt vil ha søte små kattunger.....

eg liker katten din veldi godt...[;)]

søt pus.... har perser selv, ellers hadde det vært aktuelt. har snakket om å få en katt til, men mannen sier dessverre nei[:'(]

Back
Topp