Testene sine fra de var 5uker gravid ? må man få like sterk som kontroll streken da ?
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ingen med strek eller kryss da. Min siste test tok jeg på 4+5 .
Og det var digital .
Vis vedlegget 57912
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Tok denne Idag jegDen må ikkje det nei mine var ikkje kjempesterke i uke 5 hvertfall
babyjente 27 Juli ♡
Hehe ja har sett at folk gjør detMan kan åpne opp å titte inni om man er nysgjerrig nok
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
:-s denne tok jeg Idag men følte ikke at sterke har blitt noe sterkere siden onsdag kveld :/Den må ikkje det nei mine var ikkje kjempesterke i uke 5 hvertfall
babyjente 27 Juli ♡
Hehe ja har sett at folk gjør det
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
:-s denne tok jeg Idag men følte ikke at sterke har blitt noe sterkere siden onsdag kveld :/
Eg kjøpte meg en digital for å føle meg sikrere kansje prøve det du og?
babyjente 27 Juli ♡
Skal Gjøre Det Når Lønninga Kommer Hehe Men Jeg Vet av erfaring At Jeg Ikke Produserer Så mye hcg i Urinen. Siden Jeg Fikk En Like svak som denne en gang Jeg hadde 500 i hcg (blodprøve) men tviler på denne graviditeten da jeg har blod på papiret hver gang jeg er på do :/Eg kjøpte meg en digital for å føle meg sikrere kansje prøve det du og?
babyjente 27 Juli ♡
Nei men det gjorde jeg ikke på onsdag heller og det er en uke siden ikm imorgen så burde Være sterkere. .Nei eggløsning vet jeg når var siden jeg tester etter den hehe århTok du testen med morgenurin? Det kan jo hende at eggløsning var senere enn du tror?
Takk <3 håper jeg åØnsker deg lykke til med digital når den tid kommer
Også håper jeg blødningene dine er uskyldig,å spiren klamrer seg godt fast i mammas mage <3
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app