Noen som har lyst å gjette kjønn?

Det kom ei lita jente [emoji173] De fleste rundt meg trodde gutt, og det trodde de fleste her også. Men med typisk guttemageform kom det altså en frøken [emoji177][emoji87]

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji171] spennende å ikke vite før fødsel[emoji173]️[emoji171]
 
Det kom ei lita jente [emoji173] De fleste rundt meg trodde gutt, og det trodde de fleste her også. Men med typisk guttemageform kom det altså en frøken [emoji177][emoji87]

Gratulerer så mye [emoji173]️ så ut som guttemage ja. Men det viser bare at det er ikke alltid mageformen sier noe om hva som skjuler seg inni [emoji4]
 
Det kom ei lita jente [emoji173] De fleste rundt meg trodde gutt, og det trodde de fleste her også. Men med typisk guttemageform kom det altså en frøken [emoji177][emoji87]

Gratulerer så mye!! Å så gøy! [emoji322]
Termin om 6 dager og venter også nr 3. Likt som deg har vi en av hver og bestemte oss for å ikke vite kjønn med nr 3, så er sååå spent!!! Spenningen med både når fødselen starter, men også hvem er det som gjemmer seg der inne? [emoji175]

Kos deg masse [emoji254]
 
Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Det kom ei lita jente [emoji173] De fleste rundt meg trodde gutt, og det trodde de fleste her også. Men med typisk guttemageform kom det altså en frøken [emoji177][emoji87]

Gratulerer :Heartred
Jeg tror mer og mer på nub-teorien altså, hehe :D
 
Gratulerer med en liten jente [emoji178]

Her vet vi at det blir jente, og magen er helt lik som da jeg gikk med storebror bare litt mindre. En ball midt forran, og kan ikke se bakfra at jeg er gravid [emoji28] Så den "guttemage/jentemage"-teorien stemmer ikke her hvertfall [emoji12]

Nyt den lille jenten din [emoji4]
 
Back
Topp