Noen som har lyst å gjette kjønn?

Atessa83

Blir kjent med forumet
Jeg er tredjegangsgravid og har en gutt og ei jente fra før, så derfor bestemte vi oss for å ikke vite kjønn denne gangen. Nysgjerrigheten tar overhånd innimellom og jeg sammenligner magen med de tidligere svangerskapene osv. [emoji85][emoji87] Tenkte det var gøy om noen ville gjette på kjønn ut fra ul bilder og mageform [emoji3]

20180307_080601.jpg UL bilde fra uke 18.
Snapchat-1761328889.jpg Magebilde uke 30

20180307_080500.jpg UL bilde uke 10.
 
Ingen spesiell grunn, men tipper gutt.
Visste ikke kjønn forrige gang, dere kan glede dere ekstra til babyen blir født!! Fikk andremann opp i fanget med en gang ho var ute og det første jeg gjorde var å kjenne etter, så det var jeg som var førstemann som visste om det var jente eller gutt!! Anbefales virkelig!!!!:)
 
Ingen spesiell grunn, men tipper gutt.
Visste ikke kjønn forrige gang, dere kan glede dere ekstra til babyen blir født!! Fikk andremann opp i fanget med en gang ho var ute og det første jeg gjorde var å kjenne etter, så det var jeg som var førstemann som visste om det var jente eller gutt!! Anbefales virkelig!!!!:)
Ja, det er litt ekstra spennende å ikke vite kjønn [emoji4]
 
Jeg tipper gutt kun fra magefølelsen min(kan ikke så mye om ul bilder eller mageform[emoji12]) kjempe spennende[emoji173]️. Jeg kunne ikke gjort det med første, men kanskje med andre kunne jeg ventet med å vite[emoji4].
 
Guttemage? Vises magen bakfra?

Jeg tror det blir gutt. Du får fortelle svaret når baby er kommet :cool::p
 
Spennende[emoji813]️[emoji170] vet heller ikke kjønn. Vi har også jente og gutt fra før. Blir spennende[emoji178] du har jo litt "guttemage" da[emoji6] men vanskelig å si. Hva sier magefølelsen da?
 
Spennende[emoji813]️[emoji170] vet heller ikke kjønn. Vi har også jente og gutt fra før. Blir spennende[emoji178] du har jo litt "guttemage" da[emoji6] men vanskelig å si. Hva sier magefølelsen da?
Så spennende [emoji1] Har du noen magefølelse på hva dere venter? Magefølelsen min sa først jente. Men nå er jeg egentlig litt usikker. Litt likheter fra graviditet med jente, litt likehet med graviditet med gutt og noe helt ulikt [emoji87]
 
Hehe :) ja magefølelsen var først jente her også pga kvalmen. Men dette svangerskapet har vært veldig ulikt begge to så nå har jeg ikke peiling. Har litt typisk "guttemage". Blir spennende å se!
 
Ser ingen nub eller kjønnsorgan på det øverste ultralydbildet, og uke 10 er for tidlig for nubtheory, så det er umulig å si [emoji12]
 
Tror gutt [emoji1]
 
Kan legge til at jeg forstår nysgjerrigheten din [emoji3] spekulerte selv i nub theory så jeg nesten ble skrullete før vi kom oss til ordinær ultralyd . Vi ønsket å vite kjønn der så vet nå da [emoji4]
 
Kan legge til at jeg forstår nysgjerrigheten din [emoji3] spekulerte selv i nub theory så jeg nesten ble skrullete før vi kom oss til ordinær ultralyd . Vi ønsket å vite kjønn der så vet nå da [emoji4]
Stemte kjønn med hva du trodde og hva du fikk vite på ordinær ul? Ja, man kan bli litt skrullete av denne nysgjerrigheten [emoji3][emoji87] Men veldig spennende å ikke vite også da [emoji4]
 
Stemte kjønn med hva du trodde og hva du fikk vite på ordinær ul? Ja, man kan bli litt skrullete av denne nysgjerrigheten [emoji3][emoji87] Men veldig spennende å ikke vite også da [emoji4]

Stemte absolutt ikke [emoji23] men det er fordi vi har tre av samme kjønn og regnet derfor med at her i familien produseres ikke annet [emoji12] så vi ble veldig tatt på senga .
 
Back
Topp