Noen som har lurt på om det skjuler seg to i magen?

Viapia

Flørter med forumet
Tidlig å si, men blir spennenende om noen her inne får flere.. Jeg har lekt med tanken selv, er så mye mer av alt denne gangen. Hadde vært toppen av lykke!

Har litt angst for at dar e to ja.. Far e tvilling, og bestemor hadde 3 søskenpar som va tvillingar.. Og har ett søskenbarn som har fått tvillingar....

E ingenting eg ønske sjøl, men skjer d så skjer d...

Akkurat nå håper jeg på at det ihvertfall er en der inne siden jeg blør litt.

Ble advart om at det kunne være to av min mor, hun fikk nemlig tvillinger da hun ble gravid rett etter en sa. Og jeg hadde en sa i januar og ble gravid rett etter.

Vet at jeg har hatt to eggløsninger en måned en gang, så det er en viss sjanse for at det skjer igjen kanskje.

Fikk (heldigvis) bekreftet at det bare er en i magen i går!

Har tenkt tanken ja. Og det er ikke noe jeg håper på. Mer en nok med en om gangen:p Faren til sambo er tvilling, men det har vell ingenting å si for oss!?

Jeg har sett den lille, og det var n der ikke to hehe og det er fint! Jeg vil kun ha en bebis av gangen, så har man virkelig tid til å  li kjent med den :) 
Selvsagt, hadde det vært to hadde de vært velkomne... Men jeg ble ikke akkurat skuffet over at det er en kan man si hehe Hadde det vært to hadde jeg fått litt hetta 

Frk.Careface skrev:
Har tenkt tanken ja. Og det er ikke noe jeg håper på. Mer en nok med en om gangen:p Faren til sambo er tvilling, men det har vell ingenting å si for oss!?

Tvilling-genet er jo arvelig og hopper gjerne over en generasjon ;)
Hehe ikke meningen å skremme deg. Det skal jo veldig mye til og for at det skal være tvillinger inni der!

Her har sambo trillinger på sin side og jeg har to tvillingpar på min side... stresser meg litt ja, men alle barn er velkomne her :)

Jeg tenkte tanken før ultralyden ja... Både fordi magen har vokst litt tidlig og at jeg har vært så utrolig dårlig hver dag hele tiden. Testet også positivt 4 dager før mensen og fikk tidlige symptomer, så jeg lurte på om det var to som laget et større HCG nivå...Men på UL i dag så de 1 stk nydelig lite knøtt :)
Det viktigste er selvsagt at barnet eller barna er friske. Men hvis jeg kunne velge ville jeg nok hatt en om gangen. Naboene våre fikk tvillinger, og det er hektisk :0) Men - det takler man fint når man står oppi det <3

Håper i grunn ikke, for holder egentlig med en av gangen spesielt når det er 2 fra før her :-) tvillinger er forresten bare arvelig fra mamman sin side, om hun slipper to egg eller ikke. Eneggede har ingenting med arv å gjøre. Mannen sin familie påvirker dessverre ikke i det hele tatt :-)

cleo_84 skrev:
Håper i grunn ikke, for holder egentlig med en av gangen spesielt når det er 2 fra før her :-) tvillinger er forresten bare arvelig fra mamman sin side, om hun slipper to egg eller ikke. Eneggede har ingenting med arv å gjøre. Mannen sin familie påvirker dessverre ikke i det hele tatt :-)

signerer deg her, for jeg har hørt det samme:-)

Tantene til min mor er tvillinger, å den ene tanten har fått tvillinger. Men det er vel for langt unna til å ha noe effekt på meg??

Cec* skrev:

cleo_84 skrev:

signerer deg her, for jeg har hørt det samme:-)

Åååh det visste jeg ikke! :)
Da kan jeg hvertfall utelukke trillinger... puuuh! ;)

To er jo alltid en velsignelese <3 Men, jeg må si jeg håper at jeg ikke har mer enn ett barn inni der ettersom det kan være fare for og få ett alvorlig sykt barn også denne gang. En annen ting er at vi har 4 flotte barn fra før, og tenker det er bra om det er ett barn inni der og ikke to:)

tror ikke det er 2 inni her nei.. heldigvis :P alstå alt går jo men tror jeg måtte gått noen runder med meg selv før jeg så positivt på det. av Flere grunner altså.. mye i tanke på storebror, om at han hadde følt seg utenfor å sånn..

men får vente å se :) men tror ikke det..

Back
Topp