Noen som har litt utradisjonelle husdyr her?

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Ble litt nysgjerrig på om det er flere som har husdyr som ikke er det vanlige som hund/katt osv?
Vi har litt forskjellig dyr som bor i akvarie og terrarie.

1 Leopardgecko

8 Taranteller av ymse slag og størrelser

En stor boks med kakkerlakker som avles på for å fore edderkopper med.

Et terrarie med skrulketroll som jeg steller med og avler opp flere av til bruk i terrariene siden de rydder i jorda og spiser avfallstoffer og matrester hos etterkopper og snegler.

1 voksen og mange bittesmå Afrikanske kjempesnegler. Venter på 2 store til.

Også har vi et 120 liters akvarium med div fisk.

Kjekt med dyr man ikke trenger å lufte i all slags vær :hilarious:

Oi! Så mange dyr! Gøy å se at du har mange utradisjonelle husdyr! :joyful: Det eneste vi har av husdyr er nok hybelkaniner! Men de er vel ganske vanlige?:angelic::laughing002
Vi har også hybelkaniner så de er nok mere vanlig ja :hilarious:

Her har vi bare 200L juwel hjørneakvarie med fisk, 2 katter og en hund❤️

Kun 2 katter og 1 hund her❤️ kjedelig :p

Jeg hadde tre afrikanske kjempesnegler for noen år siden. :joyful: Hadde også høns og vaktler en stund.
Nå har vi bare to hunder.

Har kanin, frittgående, inne :) Ikke veldig utradisjonelt, men litt mer uvanlig enn katt og hund hvertfall :happy:
Det har jeg hatt også. Frittstående kaniner er skikkelig koselig og de er jo omtrent som en hund :hilarious:

Jeg hadde tre afrikanske kjempesnegler for noen år siden. :joyful: Hadde også høns og vaktler en stund.
Nå har vi bare to hunder.
Syns de sneglene er koselige å ha. De har jo hver sin personlighet :hilarious: Den ene min er skikkelig kresen f.eks og vil ikke ha de de andre liker :hilarious: Artige skapninger :happy:

Back
Topp