Noen som har litt peiling på data?

SavnerBarn!

Elsker forumet
Har bærbar pc, og når jeg slå på den på istad så sluttet musa å virke etter 2 min.
Hvordan får jeg den i gang igjen?

Har en "trådløs" som jeg bruker nå men den er ledning og sånn sensor greie på, for den er beregnet på å bruke når datan er koblet til tv og du sitter et stykke unna. Så litt tungvindt.

Så noen som vet hvor jeg skal begynne å lete etter instillinger eller div?
Finner bare den trådløse musa sine instillinger...

Det har jeg prøvd 3 ganger. søkt etter oppdateringer også... får se om jeg finner et support nummer og ringe litt senere i dag.

Har du skifta batteri i den? Det spør jeg alltid mamma om, he he.

Har du bytta batteri? o_O

Mulig jeg forlkarte litt dårlig, men det er den musa på den bærbare som ikke virker. (Kanskje det heter noe annet på bærbar?)
Og kan vel ikke bytte batteri der?

Det har skjedd noen ganger her også, men jeg tenker aldri på hvordan jeg kan fikse det, for som regel så bare går det seg til;) Ser du har prøvd å skru dataen av og på - det pleier hjelpe her;) Men også bare å legge den vekk litt. Så ordner det seg sikkert etterhvert;)

(er ikke så datakyndig her, så pleier bare håpe på det beste når sånt skjer;))

SavnerBarn! skrev:
Mulig jeg forlkarte litt dårlig, men det er den musa på den bærbare som ikke virker. (Kanskje det heter noe annet på bærbar?)
Og kan vel ikke bytte batteri der?

Ah, jeg leste litt kjapt. Trodde du hadde en trådløs mus som ikke virket :-)

Vet der skal være noen innstillinger for touchpaden, men aner ikke hvordan en finner det fram... :-/

Har du kommet borti en knapp? Hos meg skrur du av/på musa med "Fn+F9" se om du finner noen muse-tegn på noen av knappene på bærbar-pc'n:)

MissVixen skrev:
Har du kommet borti en knapp? Hos meg skrur du av/på musa med "Fn+F9" se om du finner noen muse-tegn på noen av knappene på bærbar-pc'n:)

TUSEN TAKK for at du skrev det - haha det visste jeg ikke..Musa på bærbare PCen har ikke funket her heller.. er bilde av en firkant med en hånd og "parkering forbudt" skilt på her..og nå funker den her i hvertfall

Hvis du ikke har en sånn knapp på tastaturet der du kan skru den av og på så prøv å skru av dataen, ta ut batteriet og hold av og på knappen inne i ca 10 sekund. Sett så batteriet inni igjen og skru på.

Fant den knappen på tastaturet. Og slått av og på mange ganger uten at det skjer noe.
Slo av 2 ganger og tok ut batteriet, og holdt inne på/ av knappen også uten forskjell.

Får bare vente å se om jeg får noe mail snart fra samsung support. ellers så får jeg ringe dit jeg kjøpte den å høre. men regner ikke med at det går på noe garanti da den er 16 mnd gammel.

Skal vartfall avgårde og kjøpe en ny trådløs mus i dag!!  Den jeg har var "vimete"

Back
Topp