Noen som har litt engergi til meg??

1rosa+1til?

Elsker forumet
hehe... Jeg skulle fått vasket litt på kjøkkenet i dag... Skal snart lege middag, men det ser jo ut som et helvette der inne hehe. Uff... Sambo jobber masse om dagen og har ingen mulighet til å hjelpe meg her hjemme. Men alt bare gror sammen i rot og kaos her om dagen...

Så trenger litt mere energi, så jeg får gjort noe hehe

Beklager=P. Er nok i samme båt. Kanskje det er noen andre som er heldigere!!!

hahahaha...

Ja her var det ikke mye hjelp hihi...

Men sabo kommer hjem om 30 min! så må serriøst sette i gang nå haha

Takk for det honning84 hehe

Men nå er alt jobben utført hehe, så nå lager jeg middag. Fiskeboller i hvit saus og gulrøtter <3 gleder meg <3

Usj, nå har jeg lyst på både tomatsuppe med egg og makaroni, fiskeboller i hvit saus og pastasalat med kylling, gjerna ALT til samme middag, he he[8D][:D]

ORIGINAL: honning84

Usj, nå har jeg lyst på både tomatsuppe med egg og makaroni, fiskeboller i hvit saus og pastasalat med kylling, gjerna ALT til samme middag, he he[8D][:D]

hihi... Da får du ha pastasalat til forrett... tomatsuppe med makaroni og egg som appertif og fiskeboller i hvit saus til middag hehe

Kan jeg også få komme på middag, Nadja???? Vææææææææææær så sniiiiiiiiiiiiiiiiiiil

Hahaha Jaybird [:D] Det er litt igjen til deg, vis du vil ha hehe...

ORIGINAL: Jaybird

Beklager=P. Er nok i samme båt. Kanskje det er noen andre som er heldigere!!!

Men kaster alikevel litt energi bort til deg i håp om at det skal hjelpe litt [:)]

Hehe Trenger ikke mere energi i kveld hehe... Har alt vært flink jente hehe... Men da sparer jeg den til i morra <3 Da skal jeg ta stua og på kvelden skal jeg på kino meg jente gjengen <3

Skulle gjerne ha sendt deg litt energi, men er helt tappet selv.
Håper energien snart kommer tilbake!

Back
Topp