Noen som har lilla puter?

puusen

Forumet er livet
og vil bytte til svarte eller turkise?
har 4 av hver som ikke blir brukt mer, svarte er kjøpt på kid (45x45), og de turkise på bohus, samme str.
kunne tenkt meg å bytta bare trekket med noen om noen er intressert?

kan sende bilde om ønskelig[:)]

Jeg har både lilla, svarte, turkise, orange og brune[8D]

Men dytter for deg[:)]

takk for det[:)]

funnet noen på kid som jeg liker, men selges jo alltid med innerputer. har så mange puter liggende. ikke lyst til å kaste heller

ORIGINAL: puusen

funnet noen på kid som jeg liker, men selges jo alltid med innerputer. har så mange puter liggende. ikke lyst til å kaste heller

har du link til de?liker lilla eg og[;)][:)]

Kan du ikke ta av trekket å selge innerputene da?
[:)]

ORIGINAL: Løvemamma83

har du link til de?liker lilla eg og[;)][:)]

http://kid.no/produkter/stue/show/101/10105

er akkurat de samme jeg har i svart. er så fine syns jeg[:)]

Kjøpte lys lilla/syrin putetrekk på Princess igår. De var kanonfine. 40% på hele butikken og førpris var 59 kroner for trekket. Synes det var kanonbillig!!

Har nå røde, sorte med sølv på, lysegrå, hvite og mørkegrå trekk til putene.

kom ikkje opp hvilken du hadde valgt, bare alle...ka heite den?

ORIGINAL: Miss Fat

Kjøpte lys lilla/syrin putetrekk på Princess igår. De var kanonfine. 40% på hele butikken og førpris var 59 kroner for trekket. Synes det var kanonbillig!!

har ikke princessbutikk her.
blir vel til at jeg kjøper på kid uansett, så får vi bare kaste innerputene til de andre om ingen vil ha de. orker ikke ha flere liggende.

Jeg har lilla puter, akkurat kjøpt! [:)]
Om du vil ha billige trekk kjøpte jeg mine på kremmerhuset - de lyse kostet bare 29 kroner!

ORIGINAL: Miss Fat

har ikke princessbutikk her.
blir vel til at jeg kjøper på kid uansett, så får vi bare kaste innerputene til de andre om ingen vil ha de. orker ikke ha flere liggende.

Du kan be butikken ta putene for deg, det gjorde jeg en gang jeg fant de perfekte trekkene men ikke ville ha innerputene.

ORIGINAL: *FruM*

Jeg har lilla puter, akkurat kjøpt! [:)]
Om du vil ha billige trekk kjøpte jeg mine på kremmerhuset - de lyse kostet bare 29 kroner!

de var kjempefine!!
men ingen kremmerhus i nærheten heller. gad jeg er lei av å bo på landet å ha interiørdilla[:'(]

Back
Topp