Noen som har Liatorp bokhylle med skapdører?

litagoo`

Betatt av forumet
Har bare sett bilder på nettsiden til ikea av den, og vet ikke helt hvordan det ser ut. Noen som kan være så snill å vise meg? [:)]
Tror jeg vil ha et slikt skap vedsiden av mitt liatorp vitrineskap.[:)]

Jeg har kun sett det hos IKEA og likte det godt. Glassdørene er geniale på den måten at det ikke blir så mye støv.

Har den vanlige bokhylla med dører på.. monterte de sammen, men bruker dem ikke til bøker da [:D] Har glass og sånt i, for det er så kjedelig å skulle ha seg et glass vin når glasset er støvete..

ORIGINAL: Dollface

Har den vanlige bokhylla med dører på.. monterte de sammen, men bruker dem ikke til bøker da [:D] Har glass og sånt i, for det er så kjedelig å skulle ha seg et glass vin når glasset er støvete..

Så fine de er! [:)]
Jeg håper den er like fin vedsiden av vitrineskapet.[8|] Eller hva tror dere damer? [:)]

Så fint du har det, Dollface![:)]

det var utrolig lurt! så kan man ha litt rot i bunnen, uten at noen ser det[8D] ikke at vi har rot da [:-][8|]

ORIGINAL: mommy_to_be

det var utrolig lurt! så kan man ha litt rot i bunnen, uten at noen ser det[8D] ikke at vi har rot da [:-][8|]

Smart er det ja, for jeg har kjøpt meg sjenken og vitrineskapet, med kun glassdører. Og har absolutt ingen steder å gjøre av lys og duker og ehm rot.... [8D]

Jeg har det [;)]

Hva koster det, i forhold til vitrineskapet??
De er kjempefine![:)]

ORIGINAL: tulla29

Jeg har det [;)]

Å, er det det dere kjøpte. Da kan jeg jo se hos deg da. [;)]
Ble dere fornøyd? [:)]

ORIGINAL: mamma09og10

Hva koster det, i forhold til vitrineskapet??
De er kjempefine![:)]

Det koster en hundring eller to mer med bokylle med dører enn vitrineskapet, men det er ikke store forskjellen på prisen.[:)]

ORIGINAL: litagoo`

ORIGINAL: tulla29

Jeg har det [;)]

Å, er det det dere kjøpte. Da kan jeg jo se hos deg da. [;)]
Ble dere fornøyd? [:)]

Veldig fornøyde vi, siden vi da kan gjemme unna litt i hyllene under.. [:D]

Back
Topp