Noen som har lameller her?

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Hva syns dere om det?

Er det noe positivt/negativt ved det?

Og om dere har ett bilde på lur så blir jeg også veldig glad[;)]

jeg har og syns det er greit, men er jo ikke noe fint i det hele tatt. de var her når vi kjøpte så har bare latt de være der, men er jo ikke pent å se på[&o]

viss det er for å stenge ute solen så ville jeg heller sett på andre løsninger (det skal i hvertfall jeg når vi er ferdige med alt det andre[8D])

bare for å opplyse litt ekstra så syns JEG at det er lite pent å se på, hva andre syns vet ikke jeg[;)]

ORIGINAL: SweetCherry

jeg har og syns det er greit, men er jo ikke noe fint i det hele tatt. de var her når vi kjøpte så har bare latt de være der, men er jo ikke pent å se på[&o]

viss det er for å stenge ute solen så ville jeg heller sett på andre løsninger (det skal i hvertfall jeg når vi er ferdige med alt det andre[8D])

bare for å opplyse litt ekstra så syns JEG at det er lite pent å se på, hva andre syns vet ikke jeg[;)]

Okei, har igrunn bare sett lameller i vinduer fra utsiden og da syns jeg det ser ganske bra ut, men blir sikkert litt annerledes inne ja.

Alt er uansett penere enn det jeg har nå[8D]

Har lammeller i stua. Veldig greit, serlig på store vinduer...
Men syns kansje det er finere med gardiner, blir litt mer koslig.

ORIGINAL: kaia83

Har lammeller i stua. Veldig greit, serlig på store vinduer...
Men syns kansje det er finere med gardiner, blir litt mer koslig.

Man har vel gjerne gardiner også.
Var det jeg tenkte iallefall[:)]

Vi hev ut de voldsomme gardinene og har nå lameller.

Nå er stua vår veldig liten, så det som gardinene bygde ut tok mer av stua enn vi kunne avse, digger lamellene våre[:D]

Hører flere si at gardiner er så mye kosligere, men det synes ikke jeg. Om det skulle passe seg sånn så blir det det neste gang også. Har bilder med da må jeg lete, og gidder jeg det da?[:-]

ORIGINAL: *Schmoopy*

Vi hev ut de voldsomme gardinene og har nå lameller.

Nå er stua vår veldig liten, så det som gardinene bygde ut tok mer av stua enn vi kunne avse, digger lamellene våre[:D]

Hører flere si at gardiner er så mye kosligere, men det synes ikke jeg. Om det skulle passe seg sånn så blir det det neste gang også. Har bilder med da må jeg lete, og gidder jeg det da?[:-]

JA!!!!!! Det gidder du[:D][:D][:D][:D]

Jeg har bare panelgardiner jeg så de tar ikke noe særlig plass.
Kan ta bilde av vinduet jeg eventuelt tenker å ha de[:)]

Vi har det på stua. Jeg synes det er kjempe fint! Vanskelig å få til et bra bilde nå, siden det er så mørkt. (vi har svarte lameller)

ORIGINAL: tuppamaara

Vi har det på stua. Jeg synes det er kjempe fint! Vanskelig å få til et bra bilde nå, siden det er så mørkt. (vi har svarte lameller)

Ooo, finnes det og.
Kult,må ut å ta meg en runde trur jeg[:D]

Legg merke til de fantastisk flotte perlefigurene og at det fortsatt henger ett julehjerte oppe[8D][:D]

*SCHMOOOOOOOOPY*

Jeg vil se bilder av lamellene dine[;)]

Vi hadde i gamle huset vårt.
Jeg liker det ikke. Synes det er kjedelig. Iallefall de billigere som vi hadde (fra Princess). Nesten litt kontor-aktig. Og våre var ikke hvite engang.
Dersom man kjøper dyre er de jo finere - men også dyrt

ORIGINAL: Oline V2

Vi hadde i gamle huset vårt.
Jeg liker det ikke. Synes det er kjedelig. Iallefall de billigere som vi hadde (fra Princess). Nesten litt kontor-aktig. Og våre var ikke hvite engang.
Dersom man kjøper dyre er de jo finere - men også dyrt

Ja, har ikke akkurat vært på noen prissjekk enda, så det er sikkert ganske dyrt om man skal ha noe ordentlig...

Men nå har jeg snakka om å få noe nytt i fire år, så skal ikke se bortifra at det plutselig har gått fire år til[8D]

Vi har i hele huset, utenom de store vinduene i stua ut mot sjøen. Der har vi ingenting. Har ikke gardiner i tillegg. Synes det er veldig praktisk, samt at det passer til huset. Bor i funkishus med mange store vinduer. Skal lete opp evt bilder. ;)

ORIGINAL: Camomille

Vi har i hele huset, utenom de store vinduene i stua ut mot sjøen. Der har vi ingenting. Har ikke gardiner i tillegg. Skal lete opp evt bilder. ;)

Hadde vært supert med bilder.
Syns du ikke det blir litt nakent uten gardiner?

vi har lameller og synes det er greit jeg. Synes ikke det er spes stygt. Har mørke i ytterkanten og lyse i midten.

Det var skikkelig fint schmoopy. Helt enig at det ble mye ryddigere med lameller kontra gardiner[:D]

Tusen takk for at du gadd å legge ut bilder.

HVor har du kjøpt de forresten?

[/image]

Dårlig bilde, men det jeg fant... ;) Se bortifra det malplasserte fryseskapet... [8D]

[/image]

Back
Topp