noen som har lagt spottere i tak?

**Moonlight**

Forumet er livet
hvor stort tak og hva ble pris?

og for de som må ha det inn med t-skje; TAKSPOTTER er det jeg vil frem til....

Spottere? Spottere og takspoter er to HELT forskjellige ting. [&:]

Å spotte:

TILSLAGSORDARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) spottespotte v1 (norr spotta, besl med spytte) gjøre narr av, håne s- en / s- Gud / adj og adv i pr pt: et s-nde smil / se s-nde på en
Spottere blir altså mennesker som spotter.

Kan også bli brukt om mellomblødninger.

jesus.....

Litt unødvendig kommentar, samtidig litt morsomt[8D] Også fungerer det som dytting. Håper noen vet[;)]

ORIGINAL: Sicily

Spottere? Spottere og takspoter er to HELT forskjellige ting. [&:]

Å spotte:

TILSLAGSORDARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) spottespotte v1 (norr spotta, besl med spytte) gjøre narr av, håne s- en / s- Gud / adj og adv i pr pt: et s-nde smil / se s-nde på en
Spottere blir altså mennesker som spotter.

Kan også bli brukt om mellomblødninger.

jaja,regner med de fleste forstod hva jeg mente.Er ikke alle som er så inn i alle ord og uttrykk vettu.Du trenger ikke å kommentere på alt som blir sagt eller gjort feil her inne,sikkert ikke perfekt du heller....

ORIGINAL: HeDa

og for de som må ha det inn med t-skje; TAKSPOTER er det jeg vil frem til....

Takspoter? Du mener takspoTTer?? [8D] Sorry, kunne ikke dy meg! Men jeg skjønner hva du mener ja! [;)] Vi holder på å bytte ut taket på badet, bytter da ut alle spottene. Taket er ca 6 kvadrat, kjøpte smartpanel, 139kroner per kvadrat. Nå er mannebeinet her elektriker, så for oss koster det ikke mye, men han mener at en skal beregne 1200-1500 per punkt (inkl spotter).

ORIGINAL: Lisse__

ORIGINAL: HeDa

og for de som må ha det inn med t-skje; TAKSPOTER er det jeg vil frem til....

Takspoter? Du mener takspoTTer?? [8D] Sorry, kunne ikke dy meg! Men jeg skjønner hva du mener ja! [;)] Vi holder på å bytte ut taket på badet, bytter da ut alle spottene. Taket er ca 6 kvadrat, kjøpte smartpanel, 139kroner per kvadrat. Nå er mannebeinet her elektriker, så for oss koster det ikke mye, men han mener at en skal beregne 1200-1500 per punkt (inkl spotter).

Det var det Sicily skrev,så da regnet jeg med hun hadde rett.....

Vi har downlights... Aner ikke om det er det samme som du mener. De er små runde, og på en måte integrert i taket. er håpløs til å forklare[&:]

Vi fikk det montert da vi lagde en stue om til kjøkken i august. Rommet er ca 33-34 kvadrat, og vi har 16 downlights i det rommet. Først trodde jeg det var alt for mange, men da de var oppe, og vi testet når det var mørkt ute, så vi at vi ikke kunne hatt færre. Nå er kjøkkeninnredningen mørk også, så har jo en del å si + at ene veggen har mørk tapet.

De kostet vel ca 150 pr stk. Vi har en kompis som er elektriker, og han tok alt som skulle gjøre på kjøkkenet, så aner ikke hvor mye "monteringen" kom på.

Back
Topp