Noen som har lagt på seg?

Hàr gått opp 1-1,5 kg. Er nok litt pga lite overskudd og minimalt med trening de siste ukene. Men prøver å spise sunt.

Kanskje et par kilo, men så fort formen er kommet seg skal det være fult fokus på sunn mat! :)

Gikk opp 1 kg forrige svangerskap..

Har allerede gått opp 3-4 kg her:( har sluttet tvert å røyke, så jeg håper det roer seg snart!
Vær glad du klarte å slutte og røyke. Det er verdt et par kilo! Gratulerer med bragden forresten. Stå på videre :)

Her har jeg gått ned 4 nesten 5 kg:-/

Gått ned ca 5kg her også!

Nei. Vekten står egentlig ganske i ro. Noen dager viser den -1 kg, men dagen etterpå kan den være tilbake på startvekten :-p

Gikk ned to kg da jeg var dårlig og har gått opp ett kg igjen. Så er på minus ett kg fra utgangspunktet. Sist gikk jeg opp 30 kg!! Men de gikk fort av igjen heldigvis, håper det ikke blir like mange kilo denne gangen...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gått opp 1 kg.. Synes det nesten er litt rart at jeg ikke har gått opp mer, så stor som magen har blitt!

Er vel opp ca 1 kg jeg også.

Nei ikke enda. Men gikk opp over 20 sist så det kommer nok når kvalmen har gitt seg:eek:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gått ned 7 men begynner nok å snu nå som ikke all mat gårvi retur...

Opp ca 1 kg

Ingenting selv om magen buler litt mer enn før, litt rart :p føler jeg har lagt på meg 1-3 kg men vekta sier det samme hver dag :)

Back
Topp