Noen som har laget fotobok?

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Hei :) Jeg har noen fotobøker jeg må få laget og jeg lurer derfor om noen av dere har erfaring? :) Hvor har dere bestilt bøkene? Hvordan var prisen og kvaliteten? :)
Tenkte kanskje å prøve Apple men er åpen for andre bra ting
Håper noen kan svare ☺️

Har laget hos Cewe bok hos både Japan foto og Fotoknudsen. Veldig enkelt og greit:)

Har laget hos Fotoknudsen. Var veldig fornøyd. :)

Jeg har laget hos Japan photo, veldig enkelt og greit :-)

Japan foto, og har vært kjempefornøyd :)

Har laga alle mine hos fotoknudsen :) superlett! Og ofte gode tilbud :)

Cewe foto bok hos Japan foto!!@ Supert resultat, lett å bruke, og grei pris! !! :)

Lager hos Fotoknudsen enkelt å lage, ikke bestilt da jeg har mange bilder og kommer til å lage to store bøker...

Vi har brukt fotoknudsen. Veldig fornøyd og god kvalitet på bildene :D

Har brukt cewe fra Elkjøp i 5 år. Er kjempefornøyd! Vil absolutt anbefale cewe... Spiller sikker ingen rolle om det er fra Elkjøp, lefdal, japan photo eller what ever... Ta det som er nærmest... Jeg pleier å hente bøkene selv hos Elkjøp, da sparer jeg penger på porto... Programmet er lett å bruke, og du får et godt inntrykk av hvordan resultater blir... Det er dessuten rask levering... Du kan også legge inn filmsnutter i bøkene, det blir da laget en strekkode som man kan scanne med smarttelefon eller nettbrett for å se filmen ;-)

Cewe foto brukte vi til brullupsbilder. Lagde både til oss og våres foreldre :) veldig fornøyd, får veldig mange valgmuligheter

Har bestilt fra fotoknudsen flere ganger å er veldig fornøyd :)

Back
Topp