Noen som har lån i SPK?

hissigproppen

Forumet er livet
Hvordan blir det når bare en i familien kan ha lån der?

Måler de inntekten til begge, eller går det på hva den ene kan låne selv?

Vi venter på å bli helt ferdige med leiligheten så vi kan få ny takst, og vurderer sterkt å flytte lånet til SPK, om det går.

jeg har forstått det slik at hvis begge kan få lån i statens pensjonskasse så får man lånt mer, enn om man bare er en....

ORIGINAL: *Aulile*

jeg har forstått det slik at hvis begge kan få lån i statens pensjonskasse så får man lånt mer, enn om man bare er en....

Det vet jeg [:)]

Men om jeg får lånt maks, så dekker det hele lånet vårt, heldigvis. Men så var vi usikre på om de legger til grunn begges lønn, når lånet står på meg.

Her er det bare mannen som kan få lån i SPK, men de beregnet lånestørrelsen ut i fra begges inntekt.

ORIGINAL: hissigproppen

Men om jeg får lånt maks, så dekker det hele lånet vårt, heldigvis. Men så var vi usikre på om de legger til grunn begges lønn, når lånet står på meg.

ORIGINAL: Smurfenurket

Her er det bare mannen som kan få lån i SPK, men de beregnet lånestørrelsen ut i fra begges inntekt.

ORIGINAL: hissigproppen

Åh, det var godt å høre [:)]

Back
Topp