Noen som har kredittkort her?

mamma :)

Glad i forumet
Jeg har lyst te og skaffe meg det hehe men tør ikke helt :P
For en kan jo bli helt avhengig av og bruke det hele tia.

Jeg har det, og det er faktisk noe av det dummeste du kan skaffe deg. Så styr unna er mitt råd! Du kjøper en ting og ender opp med å betale omtrent det dobbelte av hva det koster. Så vær heller flink og spar penger til det du ønsker deg. Det er faktisk en investering. Hilsen en som har dumma seg ut med kreditkort mer enn en gang!

ORIGINAL: *Sandermamma*

Jeg har det, og det er faktisk noe av det dummeste du kan skaffe deg. Så styr unna er mitt råd! Du kjøper en ting og ender opp med å betale omtrent det dobbelte av hva det koster. Så vær heller flink og spar penger til det du ønsker deg. Det er faktisk en investering. Hilsen en som har dumma seg ut med kreditkort mer enn en gang!

oi da nei da er det ikke smart. Jeg tenker at jeg hadde brutk det hvis jeg må kjøpe inn mat og sånn hvis jeg har veldig lite penga men det skjer jo nesten aldri da. Alltid at det klaffe liksom. Men hvis du handle for 12 000 i en måned blir det enda dyrere og betale tebake summen da?

Jeg hadde, og får å si det sånn, jeg betaler på det ennå! Har gjort i 3 år snart.. Men er jo fordi jeg aldri betaler inn mer enn omtrent minstebeløpet da, snart ferdiiig! [:D]

Så mitt råd, Ikke skaff deg det!

Det er det dummeste du skaffer deg!

foreldra mine har det hehe :P men de jobber jo og får lønn og sånn så trur ikk æ kommer til og få det godkjent heller kansje.

Er jo gunstig for de med god og stabil økonomi, en del får jo dekt f.eks reiseforsikring med kredittkort, rabatt på bensin osv.

Men for de med ustabil inntekt og som kommer til å få problemer til å betale tilbake er det BIG NO-NO! Alt blir myyye dyrere med renter + at du vil øke forbruket med penger du ikke har.

Vil ikke anbefale deg det jeg heller. Man betaler på det i evigheter.
Vi har et liggende i tilfelle store uforutsette utgifter som reparasjon av bil, vaskemaskin osv, men det er sure penger å betale tilbake

Noop, og det har aldri vært i tankene mine å skaffe det.
JEg vil heller anbefale å spare først - kjøpe etterpå NÅR du HAR pengene [;)][:)]

Back
Topp