Noen som har knust skjermen sin på iPhone?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Det har nemelig min gjort i dag[:'(]
Og den må jo byttes. Betalte dere noe for dette? Og hvor mye betalte dere? For det er mulig å bytte det ikkesant? Jeg må ikke kjøpe ny telefon?

[:(]

Jeg klarte å knuse skjermen på min htc desire... telefon og asfalt var ingen god kombinasjon.
Men var ikke noe problem å få byttet skjermen.... men det koset meg 1400 kr[:-]
Regner med det er noe alla det samme på iphone.

Eg har gjort det to ganger, første gangen sendte eg den inn, 1000 kroner [X(] Andre gangen hadde mannen vore smart nok til å kjøpe reserve glas på ebay, med "byttekit", 60 kroner... han fiksa vips knips! [:D][:D] Så me harbestilt backup frå ebay no (mannen spøker med at han har tegna abonnement og får eit i mnd tilsendt... )

Det koster 2000 kroner! Og når glasse er ødelagt så har du ikke garanti på mobilen lenger! Noe så dumt?! Så om mobilen henger eller har noen tekniske feil så får jeg ikke dekket det lenger bare fordi glasset mitt er knust[:@]
Nei da er det bare å spare, ny iPhone 4 i steden.

Dr. I pod i Oslo sentrum fiksa min skjerm for 400 kr.

ORIGINAL: Mammapostei!

Eg har gjort det to ganger, første gangen sendte eg den inn, 1000 kroner [X(] Andre gangen hadde mannen vore smart nok til å kjøpe reserve glas på ebay, med "byttekit", 60 kroner... han fiksa vips knips! [:D][:D] Så me harbestilt backup frå ebay no (mannen spøker med at han har tegna abonnement og får eit i mnd tilsendt... )

Hva heter det...hva søker du på? Kjekt å ha det..

Jeg fikk ny telefon av netcom forsikring :)
Vet også at hvis du er organisert via HK, så får du også en ny telefon via innbo forsikringen.

FIkk ny tlf...de reparerer visst ikke iphone...
Kosta 2000 men jeg fikk det dekket via reiseforsikringen vår[:)]

Har ringt forsikringen min jeg har if super innbo.
Men det er 1 uke siden telefonen min fylte ett år[:(]
Jeg har ikke innbo i hk jeg.
Hvordan kommer jeg i kontakt med nr iPhone da?
Jeg er så klønete og uheldig om dagen. Det bare dumper regninger ned i postkassen!!![:@]

skift selv, er ikke vanskelig - bare vær forsiktig med LCD skjermen - om ikke må du etterbestille den og bytte den og!![8D]

Det tror jeg ikke tørr å gjøre[X(]
Er ikke så flink med små duppedingser. Ikke sambo heller[8D]

En jeg kjenner kan bytte det for kr 600,-

er derre fagorganiserte, er begge i husstanden det så går det på inboforsikringen

ORIGINAL: søteste

Det koster 2000 kroner! Og når glasse er ødelagt så har du ikke garanti på mobilen lenger! Noe så dumt?! Så om mobilen henger eller har noen tekniske feil så får jeg ikke dekket det lenger bare fordi glasset mitt er knust[:@]

Hvis du sender inn mobilen di har du fortsatt garanti, men fikser du "feilen" selv går garantien bort.

ORIGINAL: *Ainamedspire

Hvis du sender inn mobilen di har du fortsatt garanti, men fikser du "feilen" selv går garantien bort.

Fikk beskjed av han jeg kjøpte den av at det var ingen vits for om man har knust skjermen på telefonen da har den fått en slag skade og alt av feil som kommer etter denne skaden blir tatt som slagskade. Altså ingen garanti[:@]
Så han anbefalte meg nesten å sende den til andre personer. Men nå skal jeg vente å se hva de sier på forsikringen vår iallefall.

Vi begge er fagorganiserte, men det går vel på hvor man er fag organisert? Vi har ingen innbo gjennom de iallefall....

sign[:@]

Det har nemelig min gjort i dag[:'(]
Og den må jo byttes. Betalte dere noe for dette? Og hvor mye betalte dere? For det er mulig å bytte det ikkesant? Jeg må ikke kjøpe ny telefon?

Har gjort det to ganger, Betaler egenandel på 350 kr og får ny tlf, de reparerer ikke iphone med knust skjerm.

ORIGINAL: nuttis

ORIGINAL: Mammapostei!

Hva heter det...hva søker du på? Kjekt å ha det..

Berre søk på Iphone repair kit! Ja heilt genialt faktisk , og det er ikkje såååå vanskeleg akkurat... [:)]

Jeg gikk til apple butikk, og de sa at det kosta over 2000 kr å bytte skjermen.
Har selv en knust skjerm, men har ikke råd til å bytte enda[:'(]
Men jo, de fikser iphone!

Back
Topp