Noen som har klaget på produkt fra Nidar?

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Kjøpte en Troika igår jeg skulle kose meg med når onga var i seng. Merket med en gang at den var litt merkelig. Tok en bit og den hadde ikke den harde sjokoladen rumdt som brekker når man biter i den. Rart smakte den og. Ser på den og ser jo at det manglet gele i den.
Sendte en klage til Nidar (de hadde sånn sjema på siden demmes). Fikk svar idag at jeg måtte sende sjokoladen til dem.
Tenker at om de sender meg en ny sjokolade er det ingen vits da det er billigere å kjøpe en ny sjokolade enn å betale porto å sende den.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ei venninne klagde på nidar eller på freia, tror det er freia, pga at det var ikke karamell i "smil", fikk e hel kasse med sjokolade ;) hehehe..
Så verd å sende inn for en 10'er! ;)

Ei venninne klagde på nidar eller på freia, tror det er freia, pga at det var ikke karamell i "smil", fikk e hel kasse med sjokolade ;) hehehe..
Så verd å sende inn for en 10'er! ;)
Dette likte jeg :D Søsteren min jlagde på en kjeks fra setre en gang. Begrunnelse: hun likte den ikke :p Hun fikk og en stooor eske med masse kjeks og annet snop :D

SA 7 juli 2013

Mamma fant en larve i operamints.. Sendte klage og sendte inn posen..

GJETT hva ho fikk som plaster på såret??!! Ja,en svææær eske med operamints!!

Mamma fant en larve i operamints.. Sendte klage og sendte inn posen..

GJETT hva ho fikk som plaster på såret??!! Ja,en svææær eske med operamints!!
Haha det kan jeg tenke meg ikke var helt det hun hadde lyst på akkurat da :p Jeg fant heldigvis ikke dyr eller noe ekkelt bare en produksjonsfeil så spiser gjerne Troika i massevis :)

SA 7 juli 2013

Jeg har sendt inn klage til både maarud og møllerens, å har begge gangene fått Store pakker med godt tilbake, og en beklagelse :) Putt den bare i en plastpose i en konvulutt og betal noen få kroner i frimerke :)

Troika uten gelèen. Det har jeg også opplevd.. :P

Jeg klaget på brus en gang. Og fikk en hel kasse

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

Ganske sikker du får noe igjen. De vil nok bare se at du ikke lurer de:)

Ikke klagd til Nidar, men til Freia...

En gang på mangelen av grønne nonstop i en pose, fikk da en ny pose (jeg har et nært forhold til grønne nonstop og det var jo litt på gøy at jeg klagde).

En annen gang fikk mannen kvikk lunsj uten kjeks, sendte inn bilde og fikk en pakke med flere sjokolader og andre Freiaprodukter (desserter).

Så jeg ville sendt i sjokoladen evt prøvd meg med å sende et bile.

De setter pris på tilbakemeldinger når det er feil ved produktene. Så send den inn.

Jeg trodde de hadde blitt mere restriktive med å sende produkter tilbake, men ser over at de tydeligvis fortsatt gjør det :)

Jeg fikk flue i en gelepakke engang. Stod søndag og lagde gele til mandagen, så måtte ut på bensinstasjon og kjøpe ny gele :/ Så for min del ble det ganske mye styr.
Fikk en eske med småstasj tilbake :)

Klagde på velling med larve i. Sendte inn pakken og venter nå gavekort ++++ fra nestle.

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14/03.03.13 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★

Kanskje jeg skulle ha klagd på de to kroneisene vi kjøpte i sommer som manglet kjeks. Ja ja, for sent nå...

Klagde på en babyyoughurt fra nestle en gang...de ville bare ha batchnr og hvor jeg hadde kjøpt den, og så fikk jeg ett gavekort på 50 kroner (kiwi) :)
Lønner seg å klage ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Grunnen til at man skal klage og sende inn produktet er jo at de da kan se hva som har gått galt og dermed kunne unngå at det skjer igjen. Jeg gjorde dette en gang med en pose baconsnacks f.eks, fikk ny baconsnacks pluss flere andre produkter fra samme leverandør. Jeg opplevde en produksjonsfeil fra Nutrilett en gang, posen i esken var tom fordi den ikke var limt sammen, og da fikk jeg bare et nytt produkt. Men som regel sender de jo mer som kompensasjon.

Har klagd på potetgull og fått flere poser tilbake. Har også klaget på Haribo eller noe sånt (noe vingummi var det i vært fall) og fikk og mange pakker tilbake. Lenge siden jeg har klagd på noe nå, men så har jeg kanskje ikke vært så uheldig å treffe på noe dårlig de siste årene heller.

Sendte den idag :D Så da venter jeg i spenning hva som skjer :D:D

SA 7 juli 2013

Klagde på bakepapir en gang :D
Skulle være delt i ark, men det var bare en hel rull.. Svigermor hadde også kjøpt slik og oppdaget det samme, så jeg klagde for oss begge to.
Tok bilde, skrev opp produksjonsnr (om jeg husker rett) og sendte mail til produsenten.
Vi fikk da ett gavekort hver på 200 kr på Rema 1000, der vi kjøpte bakepapiret. ;)

Back
Topp