Noen som har kjent spark ennå?

charnelle

Betatt av forumet
Jeg er 15 uker nå og har kjent noe som jeg kjenner veldig godt igjen fra forrige svangerskap. Ikke mye kraft, men kjenner at det sparkes! (Og det er ikke luft i magen...)
Noen flere?

Ja jeg har kjent små tegn til liv i en uke nå;-) er 14+4 i dag. Første bevegelsen jeg kjente var som en sprellende fisk;-) Helt herlig:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tror det.. Er bare 13+3, men tror det må være babyen.. :-) Dette er 3.mann, men er hele 5 år siden sist.. ;-)

Jeg er 13 uker idag, og har kjent det i rundt en uke... Det har blitt mer og sterkere siste uken <3

Jeg begynte å kjenne små "fiskehaler" i uke 11, men nå er jeg i uke 14 og kjenner tydelige bevegelser:) det er så moro:D

Kjenner ingenting. Bare litt stikk i livmor området, litt på sidene og noen små strålinger. Har ikke hatt noe vondt. Kjenner meg ikke gravid annet enn at jeg må tisse hele tiden. Spinningtimen igår var et mareritt haha.
Er 14+3

Kjenner heller ingenting... Er 14+4 i dag :)

Men det er vel gjerne sånn med første, at det tar lenger tid før man kjenner noe. Jeg håper jeg får oppdage de første bevegelsene i juleferien kanskje :)

Det er jo veldig tidlig ennå, særlig for førstegangsgravide! :) Det er mer unormalt enn normalt å kjenne noe så tidlig :)

Jeg for min del, som skal ha tredjemann nå, er nokså sikker på at jeg har kjent det et par ganger så langt, -og ellers er jeg neimen ikke sikker ;) Jeg er 14+4 nå, og også for oss flergangsgravide er det fortsatt veldig tidlig :)

Jeg er kun 12+6, og det er første gang jeg har kommet så langt i svangerskapet. Jeg kjenner ett eller annet ca ett par ganger daglig der babyen skal være.. Når noen snakker om fiskehaler, så kan dette sikkert ligne noe slikt.. :P Noe er det ivertfall, og det er ikke luft..hehe.. Gleder meg til jeg kjenner det godt og tydelig! Akkurat nå nøyer jeg meg med å kjenne på magen til ei pusefrøken her hjemme, som venter småpuser om ca 2 uker! :) De sparker og beveger seg der inne! <3

Første gang kjente jeg det i uke 13! Er i uke 11+4 nå, så håper liksom på å kjenne noe snart da:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo veldig tidlig ennå, særlig for førstegangsgravide! :) Det er mer unormalt enn normalt å kjenne noe så tidlig :)

Jeg for min del, som skal ha tredjemann nå, er nokså sikker på at jeg har kjent det et par ganger så langt, -og ellers er jeg neimen ikke sikker ;) Jeg er 14+4 nå, og også for oss flergangsgravide er det fortsatt veldig tidlig :)

Enig her. Jeg venter og nr. 3 og er 16 uker i morgen. Jeg har kjent noe som kjennes veldig kjent ut, men jeg er ikke helt sikker. Nå vet jeg også at morkaka ligger foran, altså mot magen min. Forventer derfor ikke å kjenne noe som uten tvil er babyen enda.

Førategangsgravid, og jeg kjenner liv:) bare litt, og ikke hver dag, men jeg kjenner det så godt at nå vet jeg at det må være babyen:) 14+5:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg begynte å kjenne små fiskehale-slag på søndag :) Er 11+3 idag! Kjente det i uke 16 med førstemann, så dette er virkelig stas :) Gleder meg til sparkene blir tydeligere!

Første gang jeg var gravid, kjente jeg ikke spark/bevegelser før i uke 17. Denne gangen har jeg kjent bevegelser i noen uker allerede, "fiskehaler", "romstering" og litt sånn urytmisk lemus. Nå i uke 14-15 kjenner jeg spark :)

Jeg kjenner tvillingene daglig :) Er 15+4 nå og har kjent de en stund

Venter tvillinger i mai/juni 2014 <3

Gleder og gruer meg til å kjenne bevegelser :) er 15+4 i dag, men har fortsatt ikke kjent noe.. Er første, så er ikke så rart. Håper det kommer i jula jeg da:)

Jeg tror det.. Er bare 13+3, men tror det må være babyen.. :-) Dette er 3.mann, men er hele 5 år siden sist.. ;-)

Jeg har nok bare ønsket det, for jeg er nok minst en uke kortere på vei.. :-P
Men kjenner at det skjer noe der! Håper jeg.. :-P

Ikkje kjent noe ennå eg, er 14+2 i dag .. Må nok vente en uke å 2 til :)

Back
Topp