Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjent liv siden uke 14, nå er jeg 15+ er førstegangs
17+0? Då har väl inte du termin i Mars? EllerKjent det noen uker nå og det er så spennende og uvirkelig!! Bitteliten fisk som spreller fikk et bittelite dunk da jeg hørte høyt på musikk i bilen. Tenker knøttet skvatt litt! 17 + 0 i morgen
Haha vart orolig för min egen delJoda! Skrev selvfølgelig feil!!! 16 +0 Termin 2-3. Mars
Hvordan kjenner man liv? Hva merker man liksom? Førstegangs her, vært på 3 UL hittil og er nå 12+3, den har sprellet og rørt på seg de to siste UL, vokst som den skal f9ra gang til gang osv, nå er den ifølge en app som sammenligner str med frukt/grønnsaker ca like stor som en stor plomme Har Doppler, ikke funnet hjerteslag med den selv, men legen sa på siste UL at Doppler kunne være litt stressende for fosteret og at det ikke var noen grunn overhodet for meg å bruke den når jeg nå vet at alt er i orden osv. Men hvis det tar veldig lang tid før jeg merker liv så kanskje jeg kommer til å ville høre hjerteslag selv med Doppleren, aller best om jeg kan merke liv uten den
Kan noen forklare litt om hvordan liv merkes? Hva kjennes det ut som liksom? <3
Det er lenge til du kan forvente å kjenne liv daglig, og det å finne hjertelyd med doppler gir ingen god indikasjon på at fosteret har det bra. Den konstanterer kun at det er liv. Hør på legen din du, fosteret har det etter all sannsynlighet bra. Plutselig kjenner du livHvordan kjenner man liv? Hva merker man liksom? Førstegangs her, vært på 3 UL hittil og er nå 12+3, den har sprellet og rørt på seg de to siste UL, vokst som den skal fra gang til gang osv, nå er den ifølge en app som sammenligner str med frukt/grønnsaker ca like stor som en stor plomme Har Doppler, ikke funnet hjerteslag med den selv, men legen sa på siste UL at Doppler kunne være litt stressende for fosteret og at det ikke var noen grunn overhodet for meg å bruke den når jeg nå vet at alt er i orden osv. Men hvis det tar veldig lang tid før jeg merker liv så kanskje jeg kommer til å ville høre hjerteslag selv med Doppleren, aller best om jeg kan merke liv uten den
Kan noen forklare litt om hvordan liv merkes? Hva kjennes det ut som liksom? <3